Miért ígérek fűt - fát

 Hehehe
Amúgy ez már nem is vicces. Épp a múltnap jutott eszembe, hogy te disznó, van neked egy blogod is: mi van vele? Ma bejelentkeztem a bloggere, aztán megrőkönyödve tapasztaltam, hogy március óta nem írtam egy árva szót sem szegény oldalamra. Most aztán jöhetnek a magyarázkodások. Egy a lényeg, sok mindent csinálok és nagyon telik az idő. 
Hétköznap 9:00 - től 17:00 - ig melózok. Hazaérek, aztán néha csak ledőlök az ágyba pihenni egy órácskát. Játszok picit Apexen, néha kimegyek biciklizni és el is telik a nap.
Hétvégén meg mostanában mindig kocsikáztunk. Ha már van jogsim és autó, nehogy már a parkolóban porosodjon szegény. Mellette: még készítem a Chill Out Session zenés Podcastemet (azzal is elmegy egy kis idő) valamint újból posztolgatok a YouTube csatornámra filmecskéket. (hadd ne írjam le, mennyi óra telik el vele: vágással, exportálással, feltöltéssel, borítókép készítésekkel stb)
Szóval akarva akaratlanul, a blogomat hanyagoltam: és megint oda jutottam, hogy az ígéretemet megszegtem. Ez van, majd lesz másképp.
Megnéztem a blogom statisztikáját. Találtam pár új megjegyzést: ezúton köszönöm a névtelen olvasómnak. Na meg ... a kocsimról nem is írtam semmit. Kell készítsek egy menő képet róla aztán jön a bejegyzés. (valamikor)
Megigérem, hogy eznetúl nem még ígérek semmit!

Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban