Üzemanyagárak a világban


 Pont jókor vettem kocsit. Egy év alatt majdnem a duplájára nőtt az üzemanyag ára. Még emlékszem, hogy amikor kitört a koronavírus járvány, 1 liter benzin majdnem 5 lej volt (kb 1 euró), az emberek pedig  elkezdtek szőrnyülködni. Most ott tartunk, hogy egyes román térségekben 10 lej, azaz 2 euróért adják az üzemanyagot. Elképesztő. Kíváncsiságból rákerestem a neten, hogy a világban, hogyan is alakul most a helyzet: hol drágul és hol nem?
Egyből sokkot kaptam, amikor megláttam, hogy Iránba pl: 0,009 euró a gázolaj. Mondjuk ott igaz, hogy háborús övezet, de akkor is. venezuelába is jó olcsó: 0,023 euró litere.
Ahogy így elnéztem a táblázatot, csak azt tudtam kikövetkeztetni, hogy Európa elég szar helyzetben van. Minden egyes országban rekordot döntöget az üzemanyagár. Magyarország szerencsére nem engedi, hogy így megugorjanak az árak, de az a kérdésem, hogy meddig lesz ez így? 
Na meg a másik dolog. Az azért furcsa, hogy a szegény országokban tankolnak fillérekért az emberek, pont ott, ahol a legócskább járgányokkal járnak. Szóval ez már rég nem a környezetvédelemről szól, hanem hogy tegyünk tönkre államokat. (jelen esetben az Európai Uniót)
Hát nemtudom mi lesz ennek a vége, de ilyen módszerekkel is könnyen sárba tiporhatják a népességet. Nem is kell háború. A minimálbérből aztán gazdálkodjuk ahogy tudunk. Nemsokára egy fizetésből csak egy kenyeret és szalámit fogunk tudni venni. (áh szalámi az luxus, párizsit inkább)

Szóval mot bemásolom a március 7. 2022 -dikei üzemanyagárakat, hadd szőrnyűlködjetek. (fenti kép)
(az aktuális árak megtekinthetőek az alábbi oldalon: https://globalpetrolprices.com/diesel_prices)


Címkék:

2 megjegyzés:

  1. nem azért nem engedik, mert a népnek akarnak jót; hanem álcázásnak kell, így a sok lenyúlás, kifizetés, hazudozás nem is gyanús.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Mindenhol ez megy sajnos. Mi szívunk, csak rabszolgák vagyunk

      Törlés

Keresés ebben a blogban