Találós Kérdések

Rég nem olvastam találós kérdéseket, ezért a múltnap elkezdtem keresgélni a neten. Kaptam is párat, ami megnevettetett. (húh ezt így írják?)
Az Arcanum oldalán találtam a legviccesebbeket, ezt most megosztanám: hátha valaki nem hallotta őket.

---
- Miért vásárol az ideges nő három kalapot?
- ???
- Mert azt sem tudja, hol áll a feje.

---
- Mit mond a csavar az ágyban?
- ???
- Még egy menet, és megszakadok.

---
- Mi az: falon van és nem lát?
- ???
- Vakolat.

---
- Mit eszik a kannibál rendőr?
- ???
- Körözöttet.

---
Hogyan lehet felismerni a kezdő tűzoltót?
- ???
- Elég könnyen.

---
- Két csoki közül melyik a fiú?
- ???
- A mogyorós.

---
- Mit akar venni a halott a boltban?
- Élesztőt.

Nem akarom teleírni az oldalt, ígyhát most be is fejezném. Amúgy valaki tud esetleg egy nagyon jó vicces oldalt, ami naponta még frissül is? Régebben volt elég sok. Amire én emlékszem az a gumicsizma.hu meg társai. Vannak még ilyen oldalak? Vagy már minden átment a YouTube-ra?
Aki tud még jó találós kérdést, nyugodtan megjegyzésben leírhatja nekem.
Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban