Egyre kevesebb látogató a blogon

Már egy jó ideje észrevettem, hogy a blogom kezd hanyatlani. Volt idő amikor napi 1000 megtekintést is mutatott a statisztika. Ez már a múlté. Persze én is tehetek róla, hiszen sokszor abbahagytam az írogatást, na meg már nincs is motitációs és témám se a blogoláshoz.
De elgondolkoztam azon is, hogy vajon ki olvas még blogot? Valószínű madjnem senki, hiszen a személyes hangvételű bejegyzésem, szépen átmódosultak és a Youtubon aratnak, vlog formájában. Másfajta cikkeket meg szerintem hírportálokon és tematikus oldalakon olvasnak az emberek. Az is benne van a pakliban, hogy már egyre kevesebbet olvasunk: inkább Youtube és Podcast a menő.
Amikor elkezdtem ezt az oldalt, annyira de annyira bennem volt, hogy na ma is írok valamit, holnap is stb.
Ez mostanra már kihalt belőlem. Most elkezdtem megint, amint látható, de már nem tervezgetek előre, nem gondolom ki a témát - leírom egyből, hogy épp mi jár a fejemben. 
A grafikonon látszik, hogy 2012 -ben amikor kezdtem alig volt kattintás. 2013 - 2014 - ben elkezdett felkapottá válni, főleg a torrentekről szóló bejegyzésem miatt. Azóta is az a posztom tartja a rekordot.
2021 -ig variált, azóta meg úgy lezuhant, mint manaspág a rubel.
Hát ez van, ezt kell szeretni.
Tervben van, hogy egy kicsit komplexebbé teszem a blogot.. csak legyen egy kis időm is.
Na cső! 
Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban