Ukrán - Orosz Háború

 Már egy ideje éreztem, hogy lesz valami. Csak azt tudom hangoztatni, hogy ez a világ megérett a pusztulásra. 
Állandóan a Twittert bújom és nézem a legfrisebb híreket. Azért a twittert, mert most jelenleg az lett az elsődleges forrás.. na meg a Tik - Tok. Az Ukrajnában rekedt emberek percenként tesznek közzé videókat a pusztításról, amit én szörnyűlködve szoktam végignézni. Azok akik ezek után azt kommentelik, hogy az ukránok megérdemlik ezt a támadást, azok nem emberek. Nem értem, hogy hova jutott a világ, nem érzünk egy kis empátiát se. Jó, hogy amikor Szíriát bombázták nem szóltunk semmit. Hát kérem én akkor is szőrnyűlködtem és sajnáltam az ott élőket. Nem mindenki egyforma, de mindenki ember. Még egy kutya is empatikusabb tud lenni. Elvesztettük az értékeinket és sokan csak magukra gondolnak. Becsmérelnek, bosszút állnak másokon. Jó hogy az ukrán magyarokat elnyomták - úgy kell nekik. 
Én még az orosz népet is sajnálom. Sajnálom, hogy ennyi éven keresztül elnyomásban tartotta őket egy rendszer. Ha most kimész ott tüntetni, azonnal sittre vágnak. Ha másképp gondolkozol ugyancsak sittre vágnak.
Ma azt olvastam, hogy az orosz oldalon azok a követelések vannak, hogy Ukrajnában ne legyen semmi fegyver, valamint az Unió az atomfegyvereiről mondjon le. 
Most gondoljunk csak bele? A nyugat és Amerika mikor fog ebbe beleegyezni? Soha a büdös életbe.
Így a második béketárgyalás is csödőt fog mondani, és a háború pedig folytatódni fog.
Az biztos, ha nem egyeznek meg pár héten belül akkor az egész világ egy katasztrófális globális válságba fog kerülni. (természetesen ha nem vetik be az atombombát, mert akkor szerintem ezeket a sorokat már úgyse fogja olvasni senki)
Én csak abban reményekedem, hogy Oroszországban hátha lesz egy nagy ellenálás és térde kényszerítik Putint. Már az írástól is elment a kedvem. 
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban