Milyen kocsit vegyek?

 A sok rossz hír után, jött egy örömteli pillanat is. Leküldték a jogosítványomat. Most már csak az a kérdés, hogy milyen autót vegyek? Természetesen, mint egy normális átlag ember, sajnos nem futtya új autóra. Így marad a külföldön agyon használt, Romániába pedig behozatott több százezres km - el rendelkező masina. Kár, hogy itt nagyon kevés engedheti meg magának az új autót. Pedig az lenne a normális nemde? Én legfeljebb egy új biciklit tudok venni.
Szétnéztem az interneten, különböző autókereskedők oldalain feltűnt, hogy azért picikét megemelkedtek az árak. Egy valamennyire rendben lévő autót 3000 euró alatt nemnagyon találsz. Pedig számomra ez volt a limit, na de mindegy.
Amit néztem, a románok nagy kedvence a Golf, Polo vagy estelge Ford Focus. Benzin vagy Dízel? Na ez már jó kérdés. Eleinte benzinest akartam, de jobban utánna olvastam éshát a dombról indulás miatt szerintem dízelt választok. Remélem a javíttatása nem lesz súlyosan drága. Nemrég elterjedt a hír, hogy az únió betiltja a dízeles autókat. Hát nooormális? Alig láttam benzines autót... szerintem a román utakon (de lehet külföldön is) 80% -ban dízelek suhannak. Mi lesz azokkal? Mennek a bontóba, csak azért mert valakinek felállt?
Amúgy meg már annyit olvastam a kocsikról, hogy melyik jó, milyen márkának mi a hibája, melyik motor jobb, erősebb.. melyik fogyaszt többet... hogy lassan elmehetek kommentárnak valami autós magazinba.
Ha meglesz végre a kocsim azon perc elmegyek valahova, ahol még eddig nem jártam. Huh remélem nem fosok be. Jelenleg nem félek vezetni, de ki tudja. Lehet amint elfordítom a kulcsot fos rohamot kapok.
Amitől még írtózok, az a kocsi fenntartása. Gondolom, hogy nem ingyen megyek majd ide - oda. Kell szerelni is néha, meg átnézetni. Amiért a fizetésem a béka seggének a segge alján van, így nagyon ajánlom a leendőbeli autómnak, hogy ne nagyon romolgasson, mert agyon ütöm.
Egy héten belül meg szeretném venni az autót, mert lassan elfelejtek vezetni. Nemsokára jön a bemutató. 
Addig is bort, búzát és békességet, Ferikének pedig feleséget!

Címkék: , ,

2 megjegyzés:

  1. milyet? Honda Jazz - arról csak jót olvastam...

    VálaszTörlés
  2. Helló.Csak most vettem észre a megjegyzést. Nemsokára írok róla egy külön bejegyzést. Köszi a követést :D

    VálaszTörlés

Keresés ebben a blogban