Music 046 ♫ James Blake - Retrograde ♫


Több zenét kell halgassak. Az utóbbi időben eléggé a chillre és az elektronikus zenére koncentráltam. Sajnos így kimaradt az életemből ez a csodálatos dal James Blake -től. 2013 -ban jelent meg a második lemeze (Overgrown), ami több díjat is elnyert. Belehallgattam és ugyancsak jóra sikeredett. Ezen a lemezen van rajta a Retrogade is.
Az új albumán (Assume Form) elvétve találni jó dalt, legalábbis az én ízlésemnek megfelelőt. 
Travis Scott, Moses Sumney, Rosalía és André 3000 is közreműködött 1-1 dal erejéig. Nem ismerem őket. 
A zenei ipar már annyira kiterebélyesedett, hogy nem bírom követni. Naponta jelennek meg toplistás számok, énekesek különböző nevekkel és stílusokkal. Én már annak is örülök, hogy az én nevemet észben tartom.
James Blake megfogott ezzel a számmal, így 6 év után ideje volt felfedeznem a zenéjét. Köszönöm Spotify!

Lehet, hogy sokan nem fognak most egyetérteni velem, de a lenti új számja nekem egyáltalán nem tetszik. Meg kellett volna tartsa a Retrogade féle stílust. Ezt akárhogy hallgatom nem jön át.


Viszont minden egyes albumán lehet találni jó számokat, úgyhogy irány a Spotify lecsekkolni:

Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban