Visszatértem

Ez a blog tényleg egy nagy katyvasz. Elképesztő, hányszor hagytam abba. Beleunok néha, szerencse hogy nem újságíró lettem. Voltak időszakok, amikor nem tudtam hogy mit is írjak. Aztán meg, hogy csak azért írjak, hogy legyen poszt azt már nem akartam. (hogy nehogy elfeledjen a google, aztán hátrébb pakkoljon a találati listán) Ígyhát kimaradt egy kis időszak.
Próbálkoztam az év elején egy új bloggal. El is készült, dehát nem olvasta senki.
https://zolijournal.blogspot.com
85 bejegyzés van rajta. (2021 eleje óta) Úgy terveztem, hogy minden egyes nap posztolok valamit, de nem sikerült. Látván, hogy nem jönnek a kattintások a lelkesedésem alábbhagyott. Igen, érdekel hogy hányan kattintanak rá és érdekelnek a hozzászólások is. És az aki blogot ír (vagy YouTube csatornát üzemeltet) és látja hogy nem jönnek a kattintások szerintem egy idő után feladja.
A google elég smucik ebben a tekintetben. Az új oldalakat nem promoválja. Hogy előrébb kerülj a találati listáján elég nehéz, sőt egyre nehezebb. Megsokszorozódtak a portálok, a YouTube csatornák, a különböző blogok és még sorolhatnám. Sokan a clickbaites módszerhez folyamodnak. Lehet én is ezt kéne alkalmazzam.
Na de annyit akartam írni, hogy visszatértem erre a főblogomra. Nem ígérek semmit. Írok majd amikor kedvem támad. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban