Nagyváradi Utazás


Mostanában, ha utazok valahova mindent lefilmezek. A nyaralásunkot sem volt másképp. Mondjuk azt nem gondoltam volna, hogy csupán egy városról 9 videót fogok készíteni, dehát annyira megfogott a hangulata és a szépsége, hogy a kezemből le sem tudtam tenni a telefont. Mindent meg akartam örökíteni. 
Nagyvárad tőlünk (Zilah) 120 km - re fekszik. Rég jártam arra, ígyhát alig vártam, hogy lássam milyen újításokat végzett a polgármester. Az egész sajtó tele van az ő általa véghezvitt munkálataival: a régi épületeket sorba rendbetette, parkolókat létesített, a központot teljesen átalakítatta satöbbi és satöbbi.
Néhány rész elég hosszúra sikeredett, előre is elnézést kérek.
Valamint a Gopro -val filmezett részek (állatkert és nagyváradi vár) eléggé rossz hangminőségüek. Ezta  közeljövöben javítani fogom. (új mikrofon)

















Jaj mennyi videó, katasztrófa.

Címkék: , , , , , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban