Magyar Youtube Csatornák: 31. Eni & Oli világa

Ma bukkantam rá az Eni & Oli világa nevezetű YouTube csatornára. Belenéztem és le is fagytam egyből. Hé, de hisz ez VV Olivér, jól látom?
Itt jegyezném meg, hogy igen szégyenlem, de pár régebbi szériával képben vagyok. A Való Világ 4-ben szerepelt Nagy Alekosz (győztes), Baukó Éva, Nádai Anikó, Rácz Béla (Béci) és Simor Olivér is. A többieket most nem említem, mert ők a homályba vesztek.
Sok VV szereplővel nem tudtam azonosulni (főleg az új szériák engem már nem is érdekelnek), viszont Olivérrel nem volt semmi bajom.
A VV 4 2010 és 2011 között volt látható az RTL Klubon. Olivér néhány műsorban még fellépett, utánna meg szépen kievickélt Amerikába. 
2013 óta ott él barátnőjével Enikővel.
Azóta nem lehet tudni róla semmit, viszont 5 hónappal ezelőtt indították ezt a YouTube csatornát.
Még eddig kevés követőjük van (4000), de szerintem rohamosan meg fog ugrani ez a szám. A videók vlogszerűek, ha szeretnád látni, hogy milyen is ott élni érdemes belenézni.



......................................

Eddig 3 Amerika vlogot tettek közzé, de szerintem lesz még több is.
Itt is van az első rész:



Facebook oldaluk: https://facebook.com/enolinc
Egy profi interjút vele itt olvashatsz.

Címkék: , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban