Vaporesso Sky Solo Plus


Hát sajnos 2 év után tönkrement az iJust NexGen e cigim. Újat kellett vegyek, ezért átböngésztem az egész kínálatot a neten. Elsősorban nem akartam drágát (mert egy idő után úgyis mindegyik megmegy), másodsorban meg egy olyat akartam, ami működik a Vaporesso GT Meshed porlasztóval. (a régi cigivel kipróbáltam - nem ment ugyan tökéletesen vele, de az íz amit kiadott brutálisan jó volt)
Végül a nemrég megjelent Vaporesso Sky Solo Plus mellett döntöttem. Van ennek egy kisebbik testvére is 1400 mAh akkumulátor kapacitással. 
A nagyobbikat vettem, mert ez 3000 mAh akkumulátorral rendelkezik -  nincs türelmem meg idegem minden órában töltögetni.
Eddig úgy tűnik jól döntöttem. Méretre kb olyan, mint az iJust NexGen, viszont sokkal könnyebb.
Kényelmesen elfér a kezemben. A doboza nagyon minimalista, viszont ami benne található eléggé igényesnek mondható. A töltő kábelén megtalálhatjuk a Vaporesso lógóját, kapunk mellé garancia lapot, benne a kóddal, amit bepötyögve a honlapjukon ellenőrizhetjük, hogy a termék eredeti e vagy sem. Csomagoltak még 2 porlasztót, valamint szilikon gyűrűket különböző színekben. (sajnos ez lemaradt a képről)


A gombja műanyag, viszont körülötte világít. (zöld, kék és pirosan - attól függ mennyire van feltöltve az akksi) Az elterjedtebb változata az 8 ml buborék tartályal van ellátva. Ahonnan én rendeltem ott ilyen volt, de nem is bánom, mert legalább nehezebben fog eltörni. (igaz kevesebb liquid fér bele, de egye fene)
A liquidet fenntről kell belecsorgatni, letekerve a szipkáját. 
Persze ez sem tökéletes, de engem nem zavarnak a hiányosságai.

Negatívum
- a szipkája nem cserélhető
- a szellőző szelepe nem állítható
- esetleg akit zavar: az akkumulátor része és a kazánja egybe van építve
(ennyit tapasztaltam)

Pozitívum
- szuper íz és gőz
- Vaporesso GT kazánnal működik (Meshed, GT 8 és GT CCELL2)
-  egyelőre nem tapasztaltam liquid folyást. (NexGennél mindig folyt a szipka alatti nyílásnál)
- olcsó és kompakt


Meg lehet rendelni : fekete, szürke, kék és szívárvány színekben is.
A bejegyzést nem támogatta egyetlen e cigi webshop sem. Ha megtetszett a Vaporesso terméke, akkor csekkold a hivatalos honlapját. https://vaporesso.com/global-partner-vaporesso - itt fel vannak tüntetve azok a boltok, ahol eredeti termékeket forgalmaznak.



Címkék: , , , , , ,

1 megjegyzés:

Keresés ebben a blogban