GoPro kiegészítőim


A GoPro valljuk be, hogy egy drága cucc. Az Apple termékeihez tudom hasonlítani. Ők is a kiegészítők eladásaiból újbóli nyereséget tudnak elkönyvelni. Ezért sokan kínából rendelnek hozzá különböző cuccokat. Én is ezt tettem, mert pl egy gopro selfie botra nem tudok 70 eurót leperkálni. Nem visz rá a lelkem, hogy az összespórolt pénzemet ilyenekre költsem.
Az alábbi YouTube videóban bemutatom, hogy miket is rendeltem kínából. 
Azt megjegyezném, hogy rengeteg dologra bukkantam, kapható bármi. Úgy voltam vele, hogy nem veszem meg csak azokat, amelyeket használni is fogok. (és ami nélkülözhetetlen, főleg bicikli felvételeknél) Ennek ellenére, van amit még ki sem próbáltam. Hát ez van.
A lenti képek az aliexpressről vannak. 
(ezek kaphatóak amazonon és ebayen is)



Címkék: , , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban