Music 047 ♫ Plastic Picnic - Bite ♫


Néha nem értem, hogy egyes számok miért nem kapnak több figyelmet. A Plastic Picnic -et a Spotifyon fedeztem fel. (mint általában minden kedvenc zenémet mostanság) Először azt hittem egy sikeres bandáról van szó, viszont rákeresve a YouTubon szomorúan tapasztaltam, hogy a klippjeiknek a nézettsége jóval az átlag alatti.

A legújabbat, az After You -t egy hete töltötték fel a YouTube -ra. Jelenleg 723 -an nézték meg. Borzasztó.
A vicc az, hogy szerintem nagyon jók. A videóklippet is rendesen leforgatták. 


Szerencsére a Spotify-on jobb a statisztikájuk. Havi hallgatottságuk eléri a 130 ezret, követők száma meg 5700 -ra rúg.

Infó róluk:
- stílusuk: indie rock 
- származás: Brooklynból, NY
- 2016 - ban alakultak
- a Homeland és a Shameless sorozatban hallható a Berkeley és Tilden nevezetű számuk.

Hivatalos Honlajuk:
Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban