Magyar Youtube Csatornák: 30. Zvolenszki Zoltán


Szomorú hírre bukkantam a tegnap. Zvolenszki Zoltán az egyik legkedvesebb és legszórakoztatóbb YouTube-osom május 12 szívinfarktusban meghalt. Sajnos én csak most tudtam meg (videóit nem nagyon követtem az elmúlt hónapokban), teljesen lesokkolt.
Kb 3 éve iratkoztam fel rá, amikor is YouTube keresőjében kidobta a ,, Hollandia, húsipar. Mielőtt elindulnál nézd meg légyszíves!'' nevezetű videóját. Megtetszett, mert őszintén beszélt a tapasztalatairól ami már elég ritka a mai társadalmunkban. (főleg a YouTubon)
Belenéztem a többi videójába is és azonnal magával ragadott. 
Egyedi stílusa és humora sokakat megfogott, így eléggé híres lett a YouTubon. Még az RTL Klub Fókusz műsora is felfigyelt rá és egy rövid riportot készített vele 2018 májusában.

Mi volt a titka?
Egyértelműen az egyszerűség és őszinteség. A videói alig voltak megvágva és szerintem ebben is rejlett a szépsége. A másik dolog meg a humora. Lehet sokak számára nem jött be, viszont én többet nevettem rajta, mint mondjuk egy stand-up műsoron. Rengeteg videót készített (több mint 1000), így elég hosszadalmas végignézni őket. 
A helyszín: Bánk. 
A család: Apa, Anya, Levente (nagyobbik fiú) és Bendzsó. (indított kb 2 évvel ezelőtt egy saját csatornát is, Zvolenszki Benjámin néven)

Legnézetebb Videó:
Közel 1 millió mentekintéssel

A legsikeresebbek közé sorolandó a Családi Összeomlás nevezetű sorozat is. A lényege az volt, hogy összeült a család és megtárgyalták a problémákat. Sokszor veszekedésekbe torkollott, főleg Levente kirohanásai miatt.

Zoli néha feltöltött archív felvételeket is, megható képsorokkal. Hogyan neveld a gyerekedet? Szerintem pont így:

A csatorna jelenleg még aktív, remélhetőleg az is marad.

Nyugodj Békében Kedves Guga!






Címkék: , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban