Update



Kedves Olvasóim

Újból hanyagolom a blogolást, pedig sokszor már megigértem, hogy nem teszem le a pennát a kezemből. Az Összegző is abbamaradt.
Sajnos kevés az időm. Nem lehet mindent csinálni. Az egyetlen dolog amit évek alatt rendszeresen közzéteszek, az a Chill Out Session nevezetű Podcast műsorom. (Spotify, Apple Podcast, Mixcloud) Pozitívan állok mindig hozzá, hiszen havonta látom, hogy gyarapszik a hallgatóközönségem. Ugyan nincs bevételem belőle, viszont az a dolog, hogy már vannak rendszeres követőim szerte a világban boldogsággal tölt el.
A blogom viszont nem ilyen. Ezt is kb 10 éve kezdtem el, kaptam hideget és meleget egyaránt. A negatív kommentek ellenére folytattam az írást (sokszor abbamaradt épp emiatt) és lám, most is azt csinálom. Nem tudom, ha vannak rendszeres olvasóim, hiszen nem nagyon lehet mérni. 
Emiatt inkább másra fektetem a hangsúlyt.
Bejegyzések persze még lesznek, viszont nem tudom garantálni a rendszerességet. Amikor jó napom van és eszembe jut egy jó téma majd megírom.
A havi összegző féleség pedig átkerül a YouTube csatornámra. (az új hobbim)




Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban