Bicikliváltás: Rockrider 500 eladás

Két év ...  és egy bicikli, ami hozzánőtt a szívemhez....
A legfontosabb dolgok az életemben: a párom, családom, a zene és a bicikli. Utóbbitól most búcsút kell vennem.
Hirtelen jött az ötlet, hogy itt az idő meg kell válljak a biciklimtől, hogy vegyek egy picivel jobbat. Lehet, hogy meg fogom bánni (megírom majd), remélem nem.
A Btwin Rockridereket (vagy decathlonos bicikli, ahogyan nevezik egyesek), sokan lehurrogják: szar, fos - városba jó, de inkább ne ... Amikor ezt a biciklit megvettem akkoriban (2015 április) tisztában voltam a negatív kritikákkal, mégis úgy döntöttem megveszem: mert elfogadható árban volt és jól nézett ki, és szerintem még most is felveheti kinézetben a versenyt sok hasonló kaliberű biciklikkel.
2 év után a tapasztalatom: nem annyira szar, ahogy leírják egyesek. Igaz vannak hátrányai (pl: ennek a típusnak az ülése kényelmetlen volt, váltót többször kellett állítani, a gyári gumi egy nagy fos ... de kb ennyi), de ha ezeket valamilyen módon megjavítod (ülésre szivacs, gumicsere) akkor egy igazán szuper biciklid lesz. 
Sokat túrázgatok - ezért nekem fontos, hogy jól menjen egy bringa ... ezért az évek folyamán fejleszgettem rajta ezt - azt.

Ilyen volt a kezdetekben:
Bejegyzést is írtam róla: itt olvasható

És ilyen volt legutóbb a drága biciklim:
Lecseréltem a gumikat, ami egy nagyon hasznos előrelépés volt. Az eredetiek hamar elkoptak és egy idő után kezdődött a defekt effektus, ezért hamar új gumit rakattam reá : Continental Raceking 2.2 -őt (jelenleg 15 790 Ft), és több mint 1 éven át gurultam vele aszfalton és erdőkben. Megúsztam (kb másfél év) egyetlen egy defektet sem kaptam. (de lehet csak az én szerencsém, mert testbikeon sokan azt kifogásolják, hogy könnyen lehet vele szerezni), gurulása tökéletes volt - és a mai napig kopást nem észleltem rajta.
Még volt néhány alkatrész csere (lánc állandóan - ajánlatos bármilyen biciklid is van: 1000 km -ként cserélni +  fogaskoszorú csere, kb 3 szor...  kb ennyi.
Meg voltam vele elégedve, a sok túrázgatásom során csupán egyszer hagyott cserben. (defekt 15 km re lakástól)
Vettem rá egy csomó biz-baszt, vízes üvegecskét, váztáskát, rengeteg pislogót, ülés szivacsot, lámpát, km órát ... na meg kerekekre ebayről csúcs szuper világítókat. (este: ha forog a kerék jól néz ki )

Jól kivilágítottam vele magamat, mert hétköznap általában este szoktam biciklizni ... így legalább a soförök ahelyett hogy belémjöttek volna, általában csodálkoztak, hogy ,, mi a szar megy az úton? '' Kikerülvén tapasztalták meg, hogy csak egy bunkó biciklis.
Ahogy már említettem, sokat túrázgattam ... nekem ez kikapcsolódás. Ha hetente nem tudok menni legalább 3 szor egy nagyobb távra, szarul érzem magam... és már nem tudom kezelni, olyan mint a drog. (ez az érzés nemcsak a bringásokra jellemző: aki sportol bármit is az átérezheti)
Jöjjön egy kis összefoglaló:
A kis Rockrideremmel 2 év alatt  megtett km (Strava mérés):

2015
Distance: 3,613.4 km
(kb 2800 km Rockriderrel, április előtt még volt egy belépőszintű biciklim)
Time: 247h 59m
Elev Gain: 32,860 m
Rides: 124

2016
Distance: 3,685.6 km
Time: 243h 40m
Elev Gain: 35,041 m
Rides: 109

2017 
(július 9 -ig)
Distance: 2,891.6 km
Time: 183h 16m
Elev Gain: 31,595 m
Rides: 78

Összesen: kb 9300 megtett KM
STRAVAS Adatlapom

Viszont most el kell válljak tőled, szép 2 év volt, rengeteg örömöt szereztél nekem.
Meglátjuk hogy az új bringa milyen lesz, ha nem vállik majd be, biz Isten visszavásárollak!
A szomorú az, hogy még kiszemeltem sincs, valószínű körbenézek a lehető leghamarabb az egyik helyi bringakereskedőnél, hát ha pislogni fog nekem valamelyik.

Végezetül: Náhány kép amiket készítettem kirándulásaim során:


Címkék: , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban