Összegző: 2020 Január - Augusztus

A Snittes videóim sajnos 2020 Augusztusra befejeződtek. Valahogy ez koronavírus história elvette a kedvemet mindentől. A bezártság és a folyamatos stressz engem nagyon megérintett. 
Látható is a videókban (márciustól - augusztusig), hogy elég gyatrák lettek a videóim. Elhatároztam, hogy abbahagyom. Ezt sajnos meg is bántam most nagyon. Szeretem megörökíteni a dolgokat, még ha unalmasak is. Idővel vissza szoktam nézni őket, dehát így fél év kimaradt az archív felvételeimből. Ez van.
2021 januárjában úgy döntöttem indítok egy új csatornát hasonló stílusban. (hogy tiszta lappal indítsam az évet) Ez meg is történt... ZoliJournal lett a neve.

A 2020 -as összegzőim, megtekinthetőek az alábbi címeken:

Címkék: , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban