Zilahi Napok 2019


Mint minden évben, az idén is kimentem megnézni a Zilah napokat. Ha már a városomban alig van ilyen esemény, legalább ilyenkor legyek ott. Az ünneplést július 26 -28 közöttre ütemezték. Sajnos szombaton nem tudtam elmenni (székelyföldi kamionos találkozón voltam), ezért lemaradtam a lézershowról is. Az idén először tüzijáték helyett ezt a fajta alternatívát szervezte le nekünk a polgármester. A közleménye szerint, azért, hogy a megspórolt pénzt a város fejlesztésébe fektesse. A baj csak az, hogy az idén jár le a mandátuma, ezért természetes, hogy ilyenkor útfelújítások zajlanak, hogy lássuk, hogy csinál is valamit.
A fellépők között kiemelném Carla's Dreams -et, amit meg szerettem volna nézni, dehát sajnos kimaradt. (szombaton lépett fel). 


Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban