Összegző: 2019 Február

Kép: február elején még ilyen nagy hó a kedvenc biciklizős terepemen. Ezért nem is merészkedtem tovább.

Ez a hónap elég savanyú volt. Nem történt semmi különleges, viszont jövő hónapban már szerintem lesz beszámolni valóm. Szerencsére sikerülni fog egy viszonlyag szép kis albérletet kivegyünk a barátnőmmel, úgyhogy nemsokára következnek a lakás tippek, receptek és életmód tanácsadások.

Miket Vettem?
Ebben a hónapban is vettem valamit, mert egy nagy shopping mániás vagyok. Kapitalizmusban élünk, úgyhogy ez már egy elvárt dolog.
Biciklizéshez gondoltam veszek egy bluetoothos fülhallgatót. Nem akartam drágát, de a legtrágyábbat sem, ezért esett a választásom a skullcandy egyik típusára.
Kettő között vaciláltam: Skullcandy Ink'd vs. Smokin Buds 2.
Végül az utóbbi mellett döntöttem. Féltem, hogy nem lesz élvezhető a hangzása, meg hogy sokszor meg fog szakadni a jel, de szerencsére ezek csak tévhitek. 


Most lusta vagyok lefényképezni az enyémet, úgyhogy beszúrtam egy netes képet. Kitünően működik és a hangzás meg fenomenális. Üzemidő: kb 5 órát bírja max hangerőn, úgyhogy sportolásra perfekt! Árban 120 lej volt. (kb 7000 FT)

Ezenkívűl rendeltünk Crissyvel: fazakakat, serpenyőt, grill sütőt, evőeszközöket az emagról, mert leárazás volt. (ugyebár jövő hónapban költözünk és be kell szerezzük az ilyen alap dolgokat)


Biciklizés
Az időjárás jobbra fordult, ezért elővettem a bringámat. Leporoltam szépen, felfújtam a gumikat, beolajoztam a láncot. Kb hetente 3-4 szer csináltam egy kisebb - nagyobb kört, úgyhogy már kezdem jól érezni magam. 

Filmek
Sok jó filmet néztem ebben a hónapban:

Tokyo Story (1953): hosszú ugyan és eléggé vontatott. Eleinte nem értettem a lényegét, de aztán körvonalazódott. A karakterek a végére tökéletesen kirajzolódtak. Tanulságos és egyben szomorú film.

Tangerines (2013): erről a filmről sosem hallottam idáig. Annyira jó érzés felfedezni az ilyen alkotásokat, sokkal többet adnak vissza, mint a mostanában mozikba kerülő blockbusterek. Meglepett nagyon.

- Batman Begins (2005)The Dark Knight (2008)The Dark Knight Rises (2012): Két nap alatt be is vágtuk ezt a Batman sorozatot. 

La Strada (1954): Azt hiszem meg fogom nézni a többi Fellini filmet is.

Sorozatok

Sajnos nem sorozatoztam, csupán néhány The Last Week Tonight adást néztem meg a HBO GO -n. Imádom! 

Könyvek

Három könyvet olvastam el, amiből kettő mély nyomot is hagyott bennem.

Thomas Piketty: A tőke a 21. században
Az első 100 oldalt érdemes elolvasni, de a többi 500 az már túlzás. (sok dolgot át is ugrottam) Ismétlödő dolgok, adatok a gazdaságról, tőkéről.

Suki Kim: Nélküled mi sem vagyunk
Nagyon tetszett. Az ott élő diákokról, emberekről és magárol az egész diktátori Kóreáról szól. Azért olvastam el, mert érdekel maga a kommunizmus, a társadalom, az elmaradottság, elszigetelődés kérdésköre.

Gabriel García Márquez: Utazás Kelet-Európában
Hasonló hangvételben íródott, mint a Suki Kim könyve. Azonban itt több ország van elemezve: Kelet - Németország, az egykori Csehszlovákia, Lengyelország, Oroszország és Magyarország.

Zene

Biciklizés közben feszt csak a Spotify-t hallgattam, na meg rákaptam Deadmau5 műsorára. Mixcloudon visszahallgatható:
A legújabb feltöltött adás:

Mobilos Applikációk


 Egy elég hasznos applikációt fedeztem fel: J&J Official 7 Minute Workout. A lényege, hogy 7 percen keresztül intenzív torna gyakorlatokat végezz, közbe mondja és mutatja is mit kell csinálni.
Rengeteg hasonló alkalmazás van fennt az app boltokban, de ezt találtam a legjobbnak. (előfizetés nélkül is sok gyakorlatot el lehet érni)


.... Nem Utolsó Sorban

Holnap Március 1. Úgyhogy jön a várva vár tavasz. Köszönöm Istenem!




Címkék: , , , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban