Pokemon Go Őrület

Kíváncsiságból letöltöttem én is (Androidra) a Pokemon Go - t. Tudtam miről van szó: hiszen a hírfolyamom tele volt ezzel a játékkal. Nagyon felkapott lett ... és hogy megértsem, hogy miért is: kipróbáltam.
Romániában élek, nálunk még nem elérhető Google Play - en a játék, de van egy egyszerű trükk.
https://apkpure.com
(UPDATE: közbe felkerült Magyar és román Play áruházban is)
Felmész erre az oldalra és letöltöd a Pokemon Go APK file-ját. (ajánlott direkt telefonról, hogy ne mind másolgassad ide - oda a dolgokat) A telefonod beállításai között engedélyezned kell, hogy APK -kat tudj (ellenőriztelen file) feltelepíteni. 
Elindítottam, kiválasztottam a karakterem - és láss csodát működött is rendesen, akadozás nélkül. Igaz néha voltak GPS problémák. El is kaptam vagy 3 pokemont és számomra elég is volt. Letöröltem.
Azért: mert nem akarom az egész időmet (ami elég kevés) erre a bugyuta játékra pazarolni. Látván a külföldi videókat, hogy hogy vadásznak pokemonokra ... elképedtem. Nem akarok hasonló cipőben járni. Van jobb dolgom is. Szórakozásnak elmegy ... de annyi minden más is van az életben, most komolyan egész nap vadászgassak virtuális pokemonokra?
Egyetlen egy pozitívuma van: hogy megmozgat. Kell sétálj (hogy erős pokemonokat szerezz napi 10 km -t) - pl csapatba el lehet menni pokemonokra vadászni erdőben. 
Negatívumok: nagyon időigényes, leköt teljes mértékben. Ez nem olyan , hogy na kész befejeztem a Pokemon Go -t , mert ez egy végtelen virtuális vadászgatás. Szóval ha beszippantott téged is, sajnálom - olyan mint a drog: nehéz lesz majd leszokni róla.

A játék egyszerű és érthető ... itt van egy videó, hogy hogyan is kell vele vadészgatni. Ajánlott egy külső töltő, mert baromira zabálja az akkumulátorodat.
Ha játszol: akkor azért ügyelj, nehogy elüssön egy autó. (van rá már példa, nem is egy) Szóval csak óvatosan. Mit hoz a jövő? Szerintem még fognak megjelenni hasonló játékok. Virtuális valóság el fog úgy terjedni nemsokára, hogy a a valódi életünk teljes mértékben háttérbe fog szorulni. Kell ez nekünk? - Amíg van rá igény és látják a fejlesztők, hogy sokan rákattannak - addig biztos fognak működni (és újak megjelenni) az ilyen típusú játékok.
Én ebből most kimaradok... sajnálom

Hivatalos Oldala: http://pokemongo.com
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban