Kedvenc Android Alkalmazásaim: 9. Snapchat

Már rég feltettem a telómra a Snapchatet, viszont csak pár hete fedeztem fel benne a rejtett funkciókat. Pl: elkezdessz képet készíteni az alkalmazásban. Eddig azt hittem, hogy ennyit is tud: viszont ha az arcodra tapitassz hosszan... beazonosít és előjönnek a rendkívül szórakoztató effektek. (sokkal jobb, mint az MSQRD)

(na jó: bármilyen furcsa ez nem én vagyok - csak lusta vagyok most magamról csinálni ilyen kompoziciót. e kép forrása: google)
Ami jó még benne, hogy naponta frissítik ezeket a micsodákat ... amikor be-be léptem, mindig találtam újakat. (Videó)
Szóval ezzel most megfogtak: nem fogom törölni egy jó darabig: az egyszer biztos.
Mja és nem kell azt sem elfelejteni: hogy üzenetküldő szolgáltatás is! (mint a Viber: igaz egy kicsit más elveken alapul)

Értékelés
Viszonylag alacsony az átlagértéke, de 5 millió-ból nem is csodálom. (trollok is vannak azért bőven)

Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban