Kedvenc Android Alkalmazásaim: 1. Poweramp Music Player


Új bejegyzés sorozatom első része következik. Amiért nap mint nap bütykölöm a telefonomat: ezért sok jó kis aplikációkra bukkanok. Vannak kedvencek - amelyeket gyakran használok: ezeket (és nem csak) fogom mostantól bemutatni.
Nemrég vettem egy performánsabb okostelefont (amin már fut minden szar), megkönnyítette az életem. (jaj) Ráeszméltem, hogy egyre kevesebbet ülök számítógéphez. (itthon, munkába feszt a monitort kell bámuljam) Az mp3 lejátszómat már alig használom, mert telefonon jobban el tudom rendezni a kis kollekciómat. (és praktikusabb is - most mire cipeljek mindehova egy plusz kütyüt?) Filmek, sorozatok nézése, böngészés, youtube klippek, rövid könyvek, cikkek olvasása stb. (persze a viszonylag nagy kijelző is hozzásegít ezeknek az élveheztőségi indexéért) 
Na de térjünk vissza az aplikációkra. Mindig ellenőrzöm a Play árúházat, hogy milyen új alkalmazás került fel az adatbázisba... és általába a jobbakat ki is próbálom. Főleg az ingyenes verziók érdekelnek, hiszen a fizetésem nem engedi meg, hogy sokat vásárlogassak.
Egyetlen egy alkalmazást vettem meg eddig! (szégyen, hogy ide jutottam) - s az nem más mint a Poweramp nevezetű zenelejátszó. Régebbi telefonjaimon kipróbáltam (teszt verzió) és megfogadtam: hogy ha lesz egy jobb telefonom nem fogom sajnálni rá a pénzt. Lett telefon ezért azonnal ki is fizettem nekik a 10 lejt (800 FT) - valljuk be nem egy nagy összeg, ennyit megérdemelnek, mert igazán kurva jó aplikáció. Van benne minden: rengeteg beállítási lehetőség, hang szabályozó, meg skinek... Ki is merem jelenteni: hogy jelenleg a legfaszább és legjobb zenelejátszó az áruházban. 
(persze van egy alternatíva is: ha sajnálsz rá pénzt adni - szedd le az AIMP - ot)
Ami még tetszik benne: hogy a zenét ott folytatja, ahol abbahagytad mielőtt bezártad volna.
(ezt mindenképp szem előtt tartom: hiszen majdnem állandóan mixeket és 60 perces podcasteket szoktam hallgatni)


Screenshotok telefonomról:

(igen újból nekikezdtem az ASOT -nak, Armin a király!)

Értékelés
Közel 1 millió felhasználóból 4.5 pont jött össze. 
30 napig használhatod, ha megtetszett vedd meg itt: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxmpz.audioplayer.unlock (unlocker)


Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban