Vélemény 5: Hungary's Got Talent


Na kérem szépen - rég nem írtam ilyen véleményes szarságot, hát tessék. Tv -t nem nézek - hanem egyes műsorokat szoktam visszanézni bárhol legyen is az. A tehetségkutatókat sajnos én is követem - főleg a válogatásokat - tudom semmi értelme, és sok közülük megjátszott és begyakorolt produkciók, na dehát ha mindenki nézi? - épp én maradjak le?
Két hete debütált Magyarországon a Hungary s Got Talent. Ideje is volt, hiszen Britain's Got Talent-et már 2007 óta készítik. (amerikait 2006 óta) Anno Simon Cowell találta ki az egészet - és a mai napig is nagy sikereket ér el vele (és mennyi pénzt zsebelt be ebből, bele sem merek gondolni). 9 év útán úgy döntött, hogy megengedi parányi országunknak is, hogy elkezdjük a tálentumok felfedezését. (Nem mintha nem lett volna X faktor, Csillag Születik meg Megasztár ...) Tehetségkutatók korát éljük - és már lassan kezdem unni, de nagyon. Vajon mikor ér véget? - már lassan az egész Magyarország lakosságát felsorakoztatták.
Na kezdjük a legelején. Még mindig a Magyarországi Got Talentről van szó - rengeteget reklámozták, úgy állították be, hogy ez lesz az eddigi legeslegesleg faszább magyar tehetségkutató. X faktor mehet a búsba, nem hiába ment át Ördög Nóri a tv2 -re. Na de ez a Got Talent - húúú de fasza lesz. Sokat gondolkoztak, hogy ki legyen a 2 műsorvezető: Balázs az RTL Klub arca persze már megvolt, ... hát gondolták, próbáljuk ki, milyen mellette Dombóvári István. Első két részt megnézve arra a megállapításra jutottam, hogy valamiért nem illik oda. Talán idegen neki a környezet, vagy mondták neki, te vagy a második, és csak akkor szólalj meg, ha Balázs engedélyt ad. Tudja a tököm, Bírom Dombóvárit, de az eddig látottak alapján eléggé nagy kérdőjel számomra.
A másik dolog - a zsűritagok. Ha már ennyire nagy dirr - durral jelentették be ezt a műsort, reméltem, hogy valami erős személyiségeket szerződtetnek le. De nem. Számomra csak Csuja Imre volt ismerős, Horgas Eszter, Kovács Patrícia, Linczényi Márkó - i don t know. Eszter és Patricia - nem illik sajnos a képbe, úgyhogy itt is van egy nagy minusz pont.
A harmadik: maga a produkciók. Válogatások mindig szórakoztatóak - de ez a két adás eléggé szánalmas volt. Alig volt köztük tehetségesek ... de az unalmas szar produkciókkal szépen kitöltötték a szerkesztők. Persze szórakozni is kell - de ennyire alattomos módon, kösz nem. Meguntam már, mind ismétlődik az egész - csupán a fellépők másak, hogy ne legyen annyira feltűnő a dolog. 
Eddig nekem az egész egy nagy - nagy csalódás.

Kép a zsűriről. Jövőre, ha van esze a producernek új arcokat szerződtet le. (legalább 2 -őt)
Legvégén, nézzük hogy kik is ők:
Csuja Imre (Hajdúnánás, 1960. július 11. –) Jászai Mari-díjas színművész, érdemes művész. Több mint 800 filmnek kölcsönözte hangját.
Horgas Eszter (Budapest, 1965. július 19. –) magyar fuvolaművész. Ejha' Még honlapja is van: http://www.horgaseszter.hu
Kovács Patrícia (Budapest, 1978. május 11.) magyar színésznő.
Linczényi Márk a Kolin zenekar frontembere, dalszerzője és zenekarvezetője. Emellett zenei újságíróként, fordítóként, producerként és zenei producerként is dolgozik, valamint egy film-, fotó- és reklámfilmgyártó produkciós iroda, és egy zeneszerzéssel foglalkozó stúdió társalapítója.
Én eddig Kolin zenekarról nem hallottam - de rákerestem, és valóban léteznek. Itt van pl a Jimmy daluk, vagy San Francisco. - nem vágtam hanyatt magam.

Befejezésképp itt a link, ahol vissznézhető a Got talent adások teljes egészében:  http://rtl.hu/rtlklub/gottalent
Vélemény befejezve.

Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban