Hasznos Programok> 1. AIMP 3

Egy újabb sorozatot indítok, amiben közzéteszem azokat a programokat amelyeket én rendszeresen használok. Főleg azokat említem meg: amelyek hasznosak és Vírusmentesek!
Úgy döntöttem, hogy az aplikációkat is gorcső (ezt így írják?) alá veszem.
Amiért Windows Phone-om van ezért: e területen kevés jó dolgot fogok közzétenni, mert tudniillik a Microsoft egy kicsit alul van maradva appok tekintetében. (de akadnak itt is jók)
Na szóval itt az első program: aminek a neve....


AIMP
Platform: Windows és Android

Ez az orosz fejlesztésű zenelejátszó program mindent visz! Ki merem jelenteni ez a legjobb Windows alá! (ingyenesek közül) Egyszerű és kicsi - de mégis rengeteg mindent tud.
Például azt: hogy ha elindítok egy mixet (általában minimum 60 perces mixeket szoktam hallgatni) és bezárom az AIMP-ot, restart után is ott folytatja ahol legutóbb abbahagytam.
Tudja ezt más profibb lejátszó is: de itt annyira egyszerű és tökéletes: hogy nem kell más!
Öröm zenét hallgatni vele!
A másik nagy előnye, hogy hihetetlen mennyiségű legális külsőt lehet hozzá letölteni a hivatalos oldaláról. Rengeteget: de komolyan.
Régebben Winampot használtam és igaz voltak Skinek (winamp oldalán: gondolom most is van néhány) , de a legtöbbjük haszontalan és csúnya megjelenéssel voltak felruházva.
Oka: bárki tölthetett fel egy saját Skint: emiatt sok volt a szenny közöttük.
Az AIMP - nál más a helyzet, itt ellenőrzik és ha átmegy a teszten kiteszik az oldalra. Legtöbbjüket persze ők maguk készítik el.
Ami még pozitívum: hogy nem akad, és nem fagy le. A winamp-al mindig volt problémám: újra kellett indítanom, vagy lefagyott (CTR+ALT+Delete) vagy egyszerűen magától elszállt mint a madár.
Azután meg újra be kellett töltsem a mixeket, zenéket: kész kín volt időnként ez a program. 
Ennek ellenére még mindig fennt van a gépemen és időnként szoktam használni. (ha a zenéket rendszereznem kell)
AIMP hátránya: Csak egyet tudok itt megemlíteni: nehezen lehet átállni.
Szüval ha 10 éven át Winampot használtál: akkor az AIMP egy kicsit idegennek fog tűnni. Máshol és máshogy kell keresni a zenéket, a beállításokat is... szóval más egy kicsit a szerkezete.
De: minden parancsot szépen átteheted úgy ahogy a winampban megszoktad. (beállításoknál)
Aki nagy Last FM rajongó: ne problémázzon, mert támogatja ezt a lejátszót is.
Mobilon: Androidon elérhető, de fizetős. (letölthető ingyen is, de csak próbaverzió) Használtam egy darabig és tetszett. Nem volt vele gond... de aztán jött a Windows Phone ott meg ugye nincs. Megszívtam.
Így néz ki most a lejátszóm

Hivatalos Oldal: http://www.aimp.ru
Letöltés
Skinek

Pontszámom: 10

Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban