Firefox 29.0

Itt az új hír: megváltozott a Mozilla Firefox.

Régebben rendszeresen használtam: mert még nem volt Google Chrome. Tetszett, mert gyorsabb volt, mint az Internet Explorer. De aztán jött a Chrome: és annyira megszoktam, hogy a Firefoxot csak másodlagos böngészőként telepítettem fel a gépemre.
Az idők folyamán mindig is változott a kinézete és a tudása. Talán a Firefox újult a legtöbbször. De ez a mostani frissítés - a legszembetűnőbb.
Figyeljük csak meg:

A füleket lekerekítették és a Firefox gombot kivették. (amiben a beállítások sokaságát integrálták)
Ha jól megfigyeljük: egyre jobban kezd hasonlítani a Google Chrome-ra. Mégis olyan Firefoxos hatást kelt - de ki tudja, hogy meddig?
Lehet, hogy a 30 -as verzió már Firefox Chrome lesz?
Remélem nem: hiszen az a jó, ha a böngészők kinézete változó. Nem szeretem azt a trendet: hogy egy nagy valami irányítson mindent. Ne koppintsunk le senkit! - az egyediséget kell értékelni.
Úgyis mindenki azt használ amit akar. (amit megkedvel)

Eddig így nézett ki 

Ha nem is tetszik az új felület, ajánlatos fríssíteni biztonsági okokból. (mindenre igaz: főleg böngészőkre) 
Teszteltem: meg vagyok vele elégedve - több beállítási lehetőséggel rendelkezik mint a Chrome!
De mégis - a Google már annyira a monopóliumon van, hogy nehéz mást választani.
A rengeteg integráció ami a Chromeban van elvész (Sync) - ezért szerintem még egy kicsit várni kell ahhoz, hogy a Firefox megelőzze a nagytestvért.

A legfrisseb Mozilla Firefox letöltéshez látogasd meg a hivatalos oldalát:
A korábbi verziók letölhetőek innen:

Címkék: , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban