Mindenki Happy!


Van Pharrell Williams -nek az a száma: hogy 

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do ...tralalajla

2013 november 21- én adta ki. Emlékszem még az első impressziómra: ,, hm elég jó funky szám''. Általában nem tetszenek a toplistás számok: de ez tetszett. Táncra perdít: ténylegesen arról szól (ritmusa is), hogy legyünk vídámak. Szarjunk le most mindent (ha épp gondunk is van): mosolyogjuk és élvezzük az életet.
Megjegyzés: ezt a dalt ő írta, gratulálok neki!
Az első hónapokban nem hallottam ezt a számot. Nem is nagyon adták a rádiókban, zenecsatornákon. (már amennyit én hallgatom a rádiót ez most itt irreveláns)
2014-es év elején azonban történt valami a Youtubon. Elkezdték felpakkolni a különböző helyeken lefilmezett saját Happy videóklippeket. 
Létrejött a Happy közösség: aminek én nagyon örülök, hiszen örül mindenki, nem?
Bucharest is Happy! Kuala Lumpur is Happy! Rome is Happy!
Akinek módjában áll ilyen videót csinálni javasolnám, hogy a Youtubon ezt a címet adja neki: Pharrell Williams – Happy – We Are from.... (város, csapat elnevezése) Miért? Mert a Youtube letilthatja: mert felhasználtad a jogdíjas számot. Fel kell tüntetni az előadó nevét ebben az esetben! 
Talán ezzel a happy mozgalommal, a Youtube is elnézőbb. (mna meg Pharrell, hogy használtad a nótáját)

Érdekesség!
Ennek a számnak van egy külön honlapja is: http://24hoursofhappy.com
Jó ötlet: a dal egész napos videóklippjét lehet rajta megnézni. Igen jól olvastad: 24 órás klipp készült hozzá. (rekord) Én mondjuk nem néztem végig... és talán senki: de ötletnek nem rossz.

Itt van néhány Happy-s videó.

Az erdélyi Sapientia egyetem is Happy! Jól sikerült.

Kolozsvár is Happy! Két videót is készítettek eddig. Melyik a jobb? Talán amit beintegráltam. A másikat csak belinkelem.
Bukarest is örül vagyis Happy!

Na ennyi elég, mert belassul az oldal a sok klipptől.
A többit csak felsorolom:

Magyarország - Hungary
Ennyit kaptam.

Románia

Contantaról tfsb felhasználó készített egy filmet: képekből - Constanta is not Happy cimen: a régi épületek elhanyagoltságágára utalva. Így is meg lehet közzelíteni: talán ily módon rádöbben a vezetőség, hogy tenni kell valamit azokkal az épületekkel.
Ezek a videók javarészt turisztikai célzattal készültek. Mindamellett, hogy táncikálnak benne és vídámságot közölnek, az adott város látványosságait is bemutatja. Nagyon helyes!
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban