Miért éppen Alaszka?

Eredeti Cím: Northern Exposure
1990-1995 (összesen 110 rész)
Történt egyszer régen...réges régen, hogy nem nézhette az ember azt amit akart. Voltak TV csatornák: pontosabban öt: m1,m2,duna,rtlklub,tv2. Visszaemlékszek: és ha nem tévedek ezt a nagyszerű sorozatot előszőr az m1 -en láttam 1995 körül. Igen már az én 7 éves fejemmel ilyen sorozatokat néztem: mert nem volt mese (csak hétvégenként reggel) s aztán meg mi egyebet nézhettem volna? Már akkor tetszett. A főcímdala még máig a fülemben van, mna meg a jávorszarvas bandukolása is - a fejemben. (hm vagy menetelése? hogy mondják?) 
Most 26 éves fejjel nekifogtam újból megnézni. 3 évadnál tartok. (összesen van 6) Nagyon leköt. Annyira jó. Tökéletes. A humorát nagyon bírom. Minden van benne. Olyan Twin Peakses hangulata van. A top 10 kedvenc sorozataim között szerep az biztos. Rob Morrow zseniálisan játszik. (+ az összes színész) Nem győzöm dícsérni.

Rob Morrow: de megváltozott! Szimpatikusabb volt fiatalon.

A sorozatról magyarul itt többet olvashatsz: hát persze hogy a wikipédián.
(beleolvashatsz a tartalmába is)
Nem szeretek sorozatokat nézni: mert legtöbbjük felbosszant. Általában belefogok az egyikbe: némileg tetszik: aztán meg a közepe fele elszarják az egészet. Hiába töltöttem vele az időt.
Egy sorozat akkor jó: ha az összes évada tökéletes. A Miért éppen Alaszka pedig ilyen.
Az IMBb -n 8.3 osztáyzata van. (nagyon jónak számít) Elnyert egy csomó díjt is: nem is csodálom. Legalább meg is érdemelte. Ezt a sorozatot akár újból is megnézném. (mna majd pár év múlva)
Végezetül pedig...

Szerintem ezt is törölni fogja a Youtube nemsokára: ahogy szokta. Úgyhogy ha majd feketén jelenik meg: excuse me!
Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban