Ebben a bejegyzésben kiderül, hogy jelenleg melyik a leggyorsabb autó. A rekord a lényeg: itt is (úgy mint a vonatoknál- lásd korábbi bejegyzésemet) Persze vannak ilyenek is:
Thrust SSC : sugárhajtású (szupeszónikus) autókompozizió, ami 1997 október 15 -én megdöntötte a szárzaföldi sebesség rekordot 1,228 km/h. (első autó, amely átlépte a hangsebességet)
A top 10 nemsokára ... de meg kell említsem a többit is (nem annyira részletesen)
Sebességrekord, Gyorsulás 0-100 km/h, Ár
40. McLaren F1 (1993): 387 km/h, 3.6 másodperc, 1 920 000 $
39. Koenigsegg CCR (2004): 388 km/h, 3.5 másodperc, 650 000 $
38. Porsche 911 GT2 RS Wimmer RS (2012): 389 km/h, 3.4 másodperc, 650 000 $
37. W Motors Lykan Hypersport (2013): 390 km/h, 2.8 másodperc, 3 500 000 $
36. Hennessey VR1200 Twin Turbo Cadillac CTS-V Coupe (2012): 390 km/h, 3 másodperc, 380 000 $
35. Koenigsegg CC8S (2002): 390 km/h, 3.5 másodperc, 580 000 $
34. Koenigsegg CCR Evolution Edo Competition (2011): 390 km/h, 3.2 másodperc, 1 140 000 $
33. Ferrari Enzo XX Evolution Edo Competition (2010): 390 km/h, 3.2 másodperc, 2 000 000 $
32. McLaren F1 GT (1997): 391 km/h, 3 másodperc, 4 000 000 $
31. M-Racing Larea GT1 S9 (2010): 392 km/h, 2.5 másodperc, 470 000 $
30. 9ff Porsche 911 Turbo TRC 91 (2007): 392 km/h, 3.1 másodperc, 650 000 $
29. Audi TT MTM Bimoto (2007): 393 km/h, 3.1 másodperc, 820 000 $
28. Ferrari Enzo ZXX Edo Competition ZR Exotics (2012): 395 km/h, 3.1 másodperc, 2 250 000 $
27. Koenigsegg CCX (2006): 395 km/h, 3.2 másodperc, 1 050 000 $
26. Orca SC7 (2005): 400 km/h, 2.6 másodperc, 750 000 $
25. Chrysler ME Four-Twelve Concept (2004): 400 km/h, 2.9 másodperc, 4 000 000 $
24. Koenigsegg Agera (2010): 400 km/h, 3.1 másodperc, 2 500 000 $
23. Weber Sportscars Faster One (2008): 400 km/h, 2.5 másodperc, 2 220 000 $
22. Lotec Sirius (2003): 400 km/h, 3.8 másodperc, 790 000 $
21. Hennessey Venom GT (2011): 400 km/h, 2.45 másodperc, 1 230 000 $
20. Saleen S7 Twin Turbo (2006): 400 km/h, 2.9 másodperc, 850 000 $
19. SSC Aero SC/8T (2004): 401 km/h, 3.11 másodperc, 1 000 000 $
18. McLaren F1 Clinic Model (1992): 402 km/h, 3.2 másodperc, 3 000 000 $
17. Koenigsegg CCXR Trevita (2010): 402 km/h, 2.9 másodperc, 4 850 000 $
16. Koenigsegg CCXR Edition (2007): 402 km/h, 2.9 másodperc, 2 900 000 $
15. Dauer 962 Le Mans Porsche (1994): 402 km/h, 2.7 másodperc, 2 060 000 $
14. 9ff Porsche 911 GT3 GTurbo 1200 (2012): 403 km/h, 3.3 másodperc, 500 000 $
13. Lotec C1000 Mercedes-Benz (1995): 405 km/h, 3.2 másodperc, 3 400 000 $
12. Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport (2008): 407 km/h, 2.7 másodperc, 1 900 000 $
11. Bugatti Veyron Mansory Linea Vincero (2009): 407 km/h, 2.5 másodperc, 2 200 000 $
TOP 10
10. Bugatti Veyron 16.4
(2005)
Egy gyönyörű autó: nagy sebességgel. A továbbfejlesztett változata a 9 -dik helyen van.
Nézzük a műszaki adatokat:
AVeyron eladásai a fejlesztés közbeni csúszások miatt a tervezett 2003 helyett csak 2005 szeptemberében indulhattak meg. Az autót a német Hartmut Warkub tervezte, aki a Volkswagen csoport egyik különleges modellekkel foglalkozó osztályán dolgozik.
Gyorsulás:
0-100 km/h-ra 2,43 másodperc alatt
0-200 km/h-ra 7,3 s
0-300 km/h-ra 16,7 s
0-400 km/h-ra 55 s
Motor: 8 literes W16 AWD
Végsebessége:
408,3 km/h
7993 cm3 motorja ami 16 hengeres 1001 LE/ 736 kW-ra képes. 7 fokozatú automata sebesség váltó. Duplakuplungos DSG. Maximális nyomatéka 1250 Nm.
Városi fogyasztás: 40,4 liter
Országúti: 14,7 liter
Ár: 2 550 000 $
Sokat fogyaszt ugyan: de nekem akkor is kéne. Nem érdekelne a benzin: tartanám a garázsban (ami nincs, de ha lesz egy Bugattim veszek egy garázst is) és csak simogatnám, benne aludnák, laptopoznák, ennék, innék...
Videót most nem teszek be: a következő helyezett úgyis megint a Bugatti Grand Sport Vitesse: külseje hasonló.
9. Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
(2012)
A képet úgy választottam ki: hogy tudjak egy kis interaktivitást is belevinni.
Szóval a kérdésem az lenne: Te mit választanál? Ezt a jó kis Bugattit vagy a mellette lévő elég szép szőke csajt? A válaszaitokat megírhatjátok kommentben.
Én: a Bugattit választanám: aztán vele kocsikáznák egy darabig (nem sokat: mert sokat fogyaszt) : aztán úgyis jönne nem egy csaj, hanem legalább három.
De most térjünk rá az autóra:
A Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse egy 2 ajtós, 2 üléses 7 sebességes automata váltóval szerelt cabrio kivitelű autó. Gyártását 2012-ben kezdték meg.
Átlagfogyasztása 23.10 liter/100km, városban 37.20 liter/100km fogyasztással kell számolni, országúton pedig 37.20 litert fogyaszt 100km-enként. (egy kicsit kevesebbet fogyaszt, mint a sima 16.4 -es)
Végsebesség: 410 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.60 másodperc
Maximális forgatónyomaték 1500 Nm (3000-5000 1/perc fordulatszámon)
Maximális teljesítmény 882 kW, 1183 LE (6400 1/perc fordulatszámon)
Motor: 8 literes W16 AWD
Ár: 3 000 000 $
Erről már teszek be egy videót is: mert megérdemli
8. Hennessey Venom 1000 Twin Turbo
(2007)
Ha a Hennessey cég csapata nekiesik egy négykerekűnek, akkor biztosra vehető, hogy a műtétből egy szörnyeteg születése várható. A tengerentúli fiúk néhány komolyabb átalakítás árán, 1000 lóerősre tornászták fel a Viper gyári motorját.
Hennessey Venom 1000 Twin Turbo, 411 km/óra. Ha szűkítővel le nem fojtják, a Viper a hosszú távú versenyeken és némi tuninggal az autópályán is alig legyőzhető. A 8,3 literes szörnyet nem kellett nagyon felhúzni, hogy 411-et menjen. Elég neki 1000 lóerő.
Végsebesség: 411 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 3.32 másodperc
Motor: 8 literes V10 RWD
Ár: 500 000 $
(Az ár a Bugattihoz képest alacsony)
7. SSC Ultimate Aero TT
(2006)
Ez a kocsi még tartogat meglepetéseket.
SSC North America a gyártó. (Shelby SuperCars -ként is ismeretes) Pillangó tipusú ajtói vannak (butterfly doors), hasonló a McLaren F1 és Enzo Ferrarihoz.
Végsebesség: 412 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.85 másodperc
Motor: 6.3 literes V8 AWD
Ár: 1 310 000 $
Videó később
6. 9ff Porsche GT9-R
(2009)
A 2007 -es 9FF Porsche GT9 továbbfejlesztett, erősebb változata a GT9R. Összesen csak 20 egység készült belőle. Mindegyik egyedi kiépítésű. A tulajdonos szabad kezet kap, hogy hogyan akarja a kocsit alakítani. A kűlső teljes mértékben testre szabható, hogy megfeleljen a vásárló ízlésének az autó. Szénszálas és kevlárból készül a konstrukció, hogy a lehető legkönnyebb legyen. Kétféle modell kapható: a végsebessége optimalizálva és a pálya teljesítményre alakítva. Mindegyik modell rendelkezik egy megfelelő aerodinamikai csomaggal, hogy biztosítsa az optimális teljesítményt.
Egy speciálisan középen elhelyezett motorja van. A gép hátsókerék hajtású, melyhez egy 6-fokozatú manuális sebességváltó, vagy egy 5 -sebességes tiptronic automata sebességváltó is rendelkezésre áll.
Belül egy 911 -es műszerfal fogad minket. A frisített verzió egy Cayman -stílusú elektronikus képernyőt is kapott. Persze teljesen testre szabható, a belső luxus vagy kőkemény verseny stílusban is rendelhető.
Az autó elsősorban versenypályára készült, de legális utcai autó Európában. Exkluzív autó.
Végsebesség: 413 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.88 másodperc
Motor: 4 literes F6 RWD
Ár: 1 570 000 $
5. 9ff Porsche 911 GT2 GTurbo 1200
(2010)
Elmondható róla: hogy ez a típus a világ leggyorsabb Porschéja.
Mondjuk a színkombinációja nem tetszik, de meg lehet rendelni más színben is.
Végsebesség: 414 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.8 másodperc
Motor: 4 literes boxer-6 RWD
Ár: 510 000 $
4. Koenigsegg Agera R
(2011)
Koenigsegg Agera R, 420 kilométer/óra. 1000 lóerő alatt neki sem érdemes futni a 400-as álomhatár áttörésének, így a svéd manufaktúra is 1115 lóerős motort plántált a V8-as álomautóba.
Agera jelentése (svéd szó): cselekedni
2010 -ben a Top Gear magazin Hiperautónak nevezte el ezt a csodálatos Koenigsegg alkotást.
Szénszálas és kevlárból készül a konstrukció, hogy a lehető legkönnyebb legyen.
Végsebesség: 420 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 3 másodperc
Motor: 5 literes V8 RWD
Ár: 2 600 000 $
Nagyon részletes kis film (30 perces) az autóról.
Akit érdekel egy kis Londoni mutatvány: http://www.youtube.com/watch?v=Uz1htgk11d0
3. SSC Tuatara
(2011)
SSC Tuatara, 430 kilométer/óra. Ha az SSC nem volna ismerős, a cég korábbi neve Shelby Super Cars volt. Ebből a barbizó kislányok is tudják, hogy szénné tuningolt amerikai V8-akra számítsanak. A cégnél előfordulnak négyjegyű teljesítményadatok, az SSC Tuatara például 1350 lóerős.
Külseje: hát nekem nem tetszik. Mintha Batmobil lenne. De ha veszel egy ilyet (majd szóljál) biztos mindenki majd csodálni fogja.
"Ha 500 km/órával száguldanánk fel egy meredek hegyre, akkor sem kapna olyan mechanikus igénybevételt, mint aminél kipróbáltuk, és amikor szétszedtük a motort, gyakorlatilag újszerű állapotban volt." - lelkendezett Shelby, nyilvánvalóvá téve, hogy személy szerint nem sok értelmét látja a békés utcai autózásnak.
Végsebesség: 430 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.8 másodperc
Motor: 7 literes V8 RWD
Ár: 1 500 000 $
Igen, aki beszél az elején: ő a góré.
2. SSC Ultimate Aero TT
(2009)
SSC Ultimate Aero TT, 430 kilométer/óra. Létezik autó, amely maximális teljesítményben ráver a legdrágább Bugattira: az SSC szupersportautója 1287 lóerős. Ár/érték arányban feltétlenül jobb a listát vezető csúcs-Bugattinál: gyakorlatilag egyformán gyorsak, de az Ultimata Aero csak negyed annyiba kerül. A gyártó szerint az autó tudja ezt a tempót, de a Guinness mérésén 410,382 km/órát hitelesített
Végsebesség: 430 km/h
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.5 másodperc
Motor: 6.3 literes V8 AWD
Ár: 1 000 000 $
És amiért volt róla már szó, de nem tettem be videót. Hát ide teszem:
1. Bugatti Veyron 16.4 Super Sport
(2010)
És igen. Ahogy sejtetted a Bugatti (jelenleg!) a leggyorsabb autó: és szép is. Kell!!!
Bugatti Veyron EB 16.4 SuperSport, 431 kilométer/óra. A Guinness-rekordként auditált csúcssebességre összesen öt Super Sport képes. A harminc darabos széria többi autója nem menekült meg az elektronikus leszabályozástól, így a másik 25 Super Sportban a számítógép 415-nél elveszi a gázt. 16 henger, 1200 lóerő és kilométerenként egy liter benzin kellett a 2010 nyarán felállított rekordhoz.
Végsebesség: 431 km/h (azon az 1 -en múlott)
Gyorsulás ideje 0-ról 100 km/h-ra: 2.2 másodperc (jobban is gyorsul, mint az Aero TT)
Motor: 8 literes W16 AWD
Ár: 4 000 000 $
(na ez már valami)
Megrendelhető a http://bugatti.com oldalon.
Hogy kinek van ilyen autója? Pl az amerikai Flo - Rida rappernek.(már bevonta arannyal) Csak hogy belevigyek egy kis búlvár szarságot is. Az ilyen kocsikat persze a gazdagabb réteg rendeli meg. (előre) Sok arab sejk, híres zenészek, színészek, üzletemberek) Győzikének sajnos csak egy Lamborghinire futotta.
Vége!
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése