Mi idegesít a Facebookban?

   
Elfacebookosodtunk. Mindenkinek van : Mari néninek, Gyuri bácsinak, a szomszédnak, nagytatának, kutyáknak, macskáknak meg... hát igazából bárkinek és bárminek. Magyarországon is teret hódított, az iwiw kárára. Romániában meg a Hi5-ot váltotta fel. Social Network : Film is készült róla. Ez az új világ, az új trend., megosztás, like, share. A facebook jó, én is használom, de:

- Utálom az aplikációkat... mi a fenének kellenek. Kit érdekel, hogy mennyit nyertél a legyen ön is milliomoson, meg hogy mi az indián neved, hogy mit jósol a facebook horoszkópja, mi leszel ha nagy leszel, ha híres lennél hogy néznél ki... meg egyéb zagyvaságok. Ezek a marhaságok az emberek miatt élnek. Nem tudják felfogni, hogy ezek mind spamek (részben). Kéretlen üzenet: azért mert jó hogy te megtudod hogy hogy néznél ki 95 évesen, azonban a többiek nem kiváncsiak rá. (ezért a többség miatt kéretlenként fogható fel) Bemegyek a facebookra az egész falam tele van ilyen szarságokkal. Meg lehet oldani úgy, hogy vagy törlöd az adott személy bejegyzéseit, vagy az adott aplikációt. Mindkét esetben akad probléma. Ha törlöm az adott személyt, akkor kb mindenkit kéne töröljek, s így nem látnák semmit, nem lenne semmi a közösbe. Az aplikáció tiltásával meg az a probléma, hogy megunod : hiszen jó hogy egy adott aplikációt törölsz, hogy nem akarod többé látni (bárki osztja azt meg), azonban napról napra különbözőek jelennek meg.
- másik dolog: facebook játékok. Régebben én is játszottam ezeken a marhaságokon. Valahogy unatkoztam és rákatintottam a cityvillere. Nem tudom, hogy hogy: de mikor bementem a facebookra mindig az volt az első, hogy megnézzem mit csinál az én városkám. Hihetetlen, hogy ezek az online játékok így eltudják venni az ember eszét és főleg az idejét. Én is úgy voltam vele, hogy azt mondogattam: úgy is felmegyek a facebookra naponta s nem idővesztés, ha néha megnézem a városkámat: 15 perc maximum, míg lemegy az energiám. (mert hát kell energia, miért ne kellene?) Egy frászt, oda jutottam, hogy mindig valamit rendezgettem, meg füvet nyírtam (mna ezt nem lehet, de na talán mostanra már bevezették azt is), meg ha nem volt egyéb elfoglaltság figyeltem mikor jön egy bandita és rabolja ki a bankot. (hogy foghassam el és kaptam 1000 aranyat) Egy nagy szarság az egész. 
Aztán meg ott van, hogy hívjad a barátokat játszani, mert így meglátogadhatod (kb így van minden ilyen játéknál, nemcsak a fentebb említettnél) és minden napi látogatáskor kapsz bónusz energiát meg egy kis játékpénzt. Ami a legidegesítőbb, hogy mind jönnek ilyen-olyan játékoktól, hogy: Markó Pista meghívót küldött a Pöttyös Farkú Nyuszi játékra. És ezek meg mind jönnek, naponta több is. Az új őrület meg a Bubble Safari, amelybe én is belekóstoltam. Egy hülye majom mind dobigálja a golyókat. Logikai játék, de azonban 35-ös pályától kezdve érződik a marketing ereje. Nehezen tudsz átmenni, ezért arra ösztökél, hogy fizessél be pénzt, hogy kapjál különböző opciókat. Vége van, nem érdekelnek már. Az én időmet nem fecsérlem ezekre...Ezek meg az időmből temérdek pénzt csinálnak. (ha nem is fizetek be: népszerűség, reklám)
- Képek: Ilyen meg olyan póz, kacsacsőr, meg jaj de divatos vagyok. Nézd a seggem de szép. Hihetetlen, hogy a fiatalok így nőnek fel, így mutogatják magukat, és persze az adatlapjukat bárki megnézheti, nem tudják áttenni az opciókban, hogy csak a barátok láthassák. Nem, nem ...ők meg akarják mutatni az egész világnak, hogy jaj de szexy vayok, meg jaj de jól nézek ki ezen a képen. 
- Rendszeres fejlesztések: valamikor bosszant, hogy bemegyek a facebookba és jé ... az már nincs ott, hanem már amott van. Ne értsetek félre, fejlesztést kell végezni, hiszen csak így lehet versenyben maradni. Azonban amit a facebook csinált az utóbbi periódusban az számomra nem fejlesztés, hanem napról napra végbemenő újítások: mna ezt így tesszük...mja nem, mégsem jó, mna majd jövő héten újratesszük. Valahogy közöljék mna most ez a 3.2 -es facebook verzió, és adják ki az újdonságokat mondjuk félévente. Ne baszogassanak már mindennap.
- Születésnap Figyelmeztető: én csak így hívom. Köszönjük a facebooknak, hogy a születésnapokat már nem kell megjegyezzük. Mjééé születésnapja van, há köszönsük már fel. A szülinapos meg mindenkinek kommentbe köszönöm, néha meg variálja: egyiknek köszönöm-másiknak köszönöm szépen-köszönöm nagyon szépen-jaj de kedves vagy köszi. Sajnos én is el kell viseljem ezeket. Szerintem sokan gondolják így, dehát más a világ mit csináljunk hát? Azt, hogy legyünk őszinték, akiknek fontosak vagyunk köszöntsük fel személyesen. Gondolkozom azon, hogy átteszem szülinapomat más dátumra. Kíváncsi leszek, hogy a családomon kívül ki tudná még, hogy mikor van pontosan a szülinapom? Én személy szerint nem szeretem a szülinapozást, nem is nagyon tartottam meg... és nem is vagyok boldog olyankor. Miért lennék. Mna 25 évet töltök, és mi van vele? Ajánlom, hogy a facebook tegye be a névnap emlékeztetőt is. Az lenne ám valami.
- És még vannak olyan dolgok amiket nem bírok, azonban azt hiszem ezek lennének a legfontosabbak.

Mi a jó a facebookban
- ezt is fel kell soroljam. Maga az egész facebook szerintem eredetileg nagyon jó ötlet volt, amíg el nem szarták a játékokkal, meg a spames szarságokkal, meg a rendszeres újításokkal (szóval a fentebb említettekkel)
- Jó benne, hogy gyorsan tudsz kapcsolatot teremteni. A kommentelgetések, egyfajta chatként is üzemelhetnek
- Mindenki fennt van : ezért ismerősöket könnyen meg lehet találni rajta
- Közösség: főleg csoportokra értem - vannak jó oldalak
- Mna meg a képek egyszerű és gyors nézése, kommentelgetések meg likeolgatások (de szerintem ez inkább negatívum) stb. Mna de nem akarok sokat írni mert még facebook függőnek fogok tűnni. Nem vagyok! Vagy mégis?

Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban