A legolcsóbb DJ Keverőpultok


Tegnap este valahogy feltettem magamban a kérdést, hogy vajon mennyibe kerülhet egy tűrhető keverőpult? Ugyebár én zenével is foglalkozom, készítem a Chill Out Session mixeimet, de eddig csak különböző studió programokat használtam. Ezt szoktam meg és amit megszokok attól nehezen tudok megvállni. De mégis, gondoltam veszek majd idővel egy nem túl drága keverőt, hogy majd idétlenkedjek rajta. Szétnéztem a különböző oldalakon és ki is szemeltem párat. 
De a legelején itt a lista, amelyek szerintem a legolcsóbb ,,tűrhető'' mixer kütyük:

1. Numark Party Mix


A legtöbben ezt tartják a legolcsóbb minőségi keverőnek. Ha gyakorolni szeretnél és nem akarsz rengeteg pénzt rápazarolni, akkor szerintem is ez a legjobb választás. Ebben a szegmensben a Numark már egy elismert márka, úgyhogy nincs mitől tartani, nem egy gagyi kínai utángyártott termékről beszélünk.
Ideális házibulikon, mert a felső részén 3 led -et helyeztek, hangulatvilágításnak perfekt.
De lehet egy kicsit már túl van tolva. Személy szerint én egy letisztult változatot vennék.
Többek között ebayen is rendelhető: 80 dollártól.

2. Behringer Pro Mixer NOX101


Egy profibb olcsó keverő a Behringer NOX101. Kicsi, kompakt de mégis másabb, mint a Numark Party Mix -e. Ha mondjuk megívnak egy kissebb rendezvényre (és te kell vigyed a keverőt), akkor már nem kell szégyenkezned. Nincs led fényvilágítás és szerintem a célnak pont megfelel.
Ezt is meg lehet venni az Ebay-en kb 90 dollár feletti áron.

3. Hercules Instinct S


Ez a Hercules keverő is szóba jöhet, főleg amiatt, hogy néha le szokták árazni. Külsőleg nekem nem a kedvencem, de a leírtak alapján elég könnyű rajta zenélni. 
Ebayen jelenleg 80 - 90 dollárért árulják.

4. Korg KAOSS DJ

Talán ez a legjobb választás 100 dollár alatt. A Korg (Japán, Tokió) mára egy elismert márka a szintetizátorok, és a keverőpultok tekintetében. Már külsőleg is nálam mindent visz. Van extra funkciója is, a középen elhelyeszkedő tapipad féleségen különböző effekteket lehet generálni.
Érdemes megnézni a YouTubon hogy mire is képes.
A hivatalos honlapjukon kb 200 dollár, viszont az amazonon és az ebayen sokkal olcsóbban árulják. 

5. Numark DJ 2 Go 2


Újból Numark, ezúttal egy kisebb és talán az egyik legolcsóbb termék: DJ 2 Go 2.
Ez még a hátitáskádba is elfér. Ha csak hobbiból szeretnél mixelni szerintem ez bőven elégséges.
Van ennek a fajtának egy színes alternatívája is, viszont ez a fehér nekem sokkal jobban tetszik. 
Árban kb 70 dollár. Ebay-en van ahol Serato Pro -val adják. (dj szovtver)

6. Casio XW DJ1 Trackformer


Sokat gondolkoztam, hogy betegyem e a listába, mert eléggé eltér az előzőektől. Főleg iPhone és iPades felhasználásra szánták - de gondolom laptopra is rá lehet csatlakoztatni.
A lényeg a scratchelésen van, az egész szerkezet erre épül.
Érdemes nézni róla videókat a YouTubon, eléggé kecsegtetőnek tűnik.
Árban: 100 dollár körül mozog.


7. Behringer CMD Studio 2A 
Sok fórumban azt olvastam, hogy ez a legjobb vétel. Sokat tud, szép, a márka is elismert, na meg az ára is odaver. 100 dollárért vehetsz egy baromi jó kis keverőt.
A teszteket látva nagyon , de nagyon elgondolkoztam rajta.

8. PIONEER DDJ-SB


A legolcsóbb Pioneer keverő pedig a DDJ - SB. Drágább ugyan mint 100 dollár, viszont akinek fontos a márka (és ugyebár a híres DJ -k általában ilyenen zenélnek) annak ezt ajánlanám. 
Többet tud, mint a 100 dolláros testvérei, viszont nekem ez már soknak tűnik.
A DJ - k többsége úgyis csak pár dolgot használ egy keverőn. Ha nem akarsz egy James Zabiela lenni, akkor az olcsóbb és egyszerűbb változatok is megteszik.
De azért meg kell hagyni impozáns egy darab.
Árban ez a típus 250 dollár körül mozog.

9. Numark Mixtrack Pro 3


Egy profibb Numark keverő. A hátránya az, hogy csak Virtual DJ Le szoftverrel használható ki az összes funkciója. (de valószínú, hogy téves infó, YouTube vidó bemutatóknál feltűnik a Serato is) Árban 200 dollár körül mozog.


10. Numark M6 USB


Ez már tényleg profin néz ki, és viszonylag az ára is rendben van. 150 dollár.


11. Pioneer DJ DJM-1 CDJ-1 TOUR system



Legvégül pedig bemutatom a jelenleg egyik legdrágább felszerelést. Nem kell csodálkozni, a Pioneer ebben is az élen jár.
Egy keverő a djstore.hu -n jelenleg 1 654 900 Ft -ba kerül, de ez nem elég, mert ha vér profi szeretnél lenni, akkor legalább a képen szereplő 4 + 1 megoldást kell összekombináld. (az tehát több mint 6 milliót kóstál)
Így néz ki munka közben:

Összegzés
Megpróbáltam azokat a termékeket összeszedni, amelyek nem túl drágák, de mégis jók.
A márkát is figyelembe vettem, hiszen az sem mindegy, bárki bármit is mondjon.
A Neumark és a Behringer ahogy észrevettem nem szállnak el maguktól, jó minőséget korrekt áron forgalmaznak. Sajnos a Pioneer, mert ugye megteheti, egyre drágább dolgokat dob piacra.
Az én személyes kedvenceim  a Numark Mixtrack Pro és a Behringer CMD Studio 2A. 

FIGYELEM!
Említettem, hogy ebayen meg lehet őket vásárolni. Ha van más mód, akkor máshonnan rendeljétek meg. De ha mégsem akkor néhány jó tanács:
- ellenőrizd az ebayen, hogy az eladónak van e negatív kommentje. Olvass utánna, és nézd meg a pontszámát is. Ha 95 % felett van általában nincs gond.
- ami a legfontosabb, hogy tudtommal az ebaynek 30 napos pénzvisszatérítési szabályzata van. (régen több volt) Csak azt rendeld meg (ha lehetséges) amelyik vevő biztosítja ezt az időlimitet, hogy véletlenül se járd meg. A 100 dollár is pénz.
+ valószínű hogy vámolják, ezért számíts extra költségre.
Ebayen feltüntetett ár + 19 %.

Ha kérdésed van, vagy javaslatod a megjegyzésekben leírhatod. (1-2 héten belül válaszolok)

Címkék: , , , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban