Ha a lustaság fájna...


Több mint 2 hónapja nem posztoltam semmit. Mindig ez történik, vannak periódusok amikor kimerülök. Ilyenkor nem jön, hogy írjak, hiszen bárki bármit is mond, a blog is nagy rizikóval jár. Ha helytelenül írsz vagy rossz ,,cikket'' közölsz azonnal negatív kommentek fognak érkezni. Velem is megesett, nem is egyszer.
- pl, hogy helytelenül írok és fogalmazok. Ez igaz is: sokszor rosszul pötyögöm be a mondatokat, valamint a magyar helyesírási szabályokra sem figyelek oda. De végül is ez vagyok én, egy személyes blog tele hibákkal. (próbálom azért javítgatni)
- sokszor informálódok innen  - onnan. Régebben való igaz, hogy nem említettem a forrásokat, viszont ez mostanra már nem igaz. Nem vagyok egy kétlábon járó lexikon, ezért sokszor a ,,nagyoktól'' tanulok.
-  kinézet: tudom nem egy profi blog, vannak szebbek és jobbak is. A kinézeten van mit csiszolni, szerkeszthetnék egy új sablont, de nekem megtetszett ez. Egy darabig így marad.

... és hogy mit is csináltam ez idő alatt?
Filmeztem egy csomót, olvastam, játszottam (újból rákattantam a World of Tanks - ra), bicikliztem, zenéltem, készítettem pár YouTube filmet, na meg mellékesen munkába jártam.
Szeretnék mostantól írni rendszeresen ide is (tudom, sokszor írtam), hátha sikerül.

* FORRÁS *
Címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban