Megérkezett a Xiaomi Mi Band 3


Ma mutatták be Shenzhenben az új Xiaomi készülékeket: Mi 8, Mi Band 3, Mi 8 SE, Mi 8 Explorer Edition, MIUI 10,  Mi TV 4 és a Mi VR szemüveget. Ezek közül csupán a Mi Band 3 érkezését vártam, de nagyon. Az előző széria tulajdonosa vagyok már több mint 1 éve. Meg vagyok vele elégedve, de azért kíváncsian vártam, hogy milyen új funkciókat raknak az új Mi Band- be. (gondolkoztam hogy upgradelem)
Elnézve a tulajdonságait, csupán néhány újdonság került bele:
- pl kicsit megváltozott a külseje
- nagyobb lett a kijelzője 0,78 hüvelykes (128×80) -as, közel kétszerese a Mi Band 2 -nek.
-  az akkumulátor 45-65 mAh-ről 110 mAh-re nőtt. (de ennek ellenére ugyancsak 20 napos üzemidőt ígérnek, nagyobb kijelző miatt)
- NFC verziója is van (5 dollárral drágább), amivel akár érintéssel is fizethetünk. 
- vízállóság 50m
- 3 színben kapható
- a gyártó szerint kényelmesebb mint a Mi Band 2

Az árról meg annyit, hogy kb ugyanannyiba fog kerülni, mint a Mi Band 2 - vagyis nagyon olcsó (más fitness karkötőkhöz képest)
$26 - a normál verzió,  $31 az NFC -és változat.

Képek forrása: https://geekbuying.com

Hivatalos Honlap
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban