Philips SHE1405BK/10

Történt egyszer, hogy elszakadt a kedvenc in ear fülesem (baleset). Pánikba estem - hogy ,, most aztán mivel fogok zenét hallgatni? '' Gyorsan el is szaladtam aznap az egyik elektronikai szaküzletbe, de sajnos nem volt raktáron az a termék amit akartam. Megláttam ezt a kis Philips fülbedugós mütyürt pár ezer forintért. Egye - fene, gondoltam amig lejön a netről a profibb kiszemeltem jó lesz ez is: kosárba vele. 
Kifele menet az üzletből már szakítottam szét a csomagolást - kipróbálni de azonnal! 
Elindítottam a zenét és lehidaltam. Nem várt meglepetés ért: nem recsegett, nem volt tompa a hangja és még a mikrofonja is működött. (pedig azt hittem, hogy csak dísz)
Még most is csodálkozok rajta: 2500 FT az egész - ennyiért jobb minőségű in ear + mikrofonos! fülhallgatót nem kapsz az tuti!
De van pár problémája is: elég kényelmetlen (de meg lehet szokni) na meg a kialakítása elég ócska. (anyaghasználat + kábel)
Tekintsünk el ettől - fülhallgatónak az a feladata, hogy jól szóljon: ez pedig saját véleményem szerint egy 8000 FT -os  fülesekkel is tudna konkurálni.

Kinek ajánlom? Ha csak néha - néha hallgatsz zenét telefonodon vagy mp3 -on: ez a kis philips tökéletes lesz számodra. 

SPECIFIKÁCIÓK

Gyártó: PHILIPS
Típus: Mikrofonos fülhallgató
Felépítés: Félig nyitott
Kábelhossz: 1,2 m
Tartozékok: 3 pár szilikon fülgyűrű (S/M/L méret)
Frekvencia átvitel: 10 - 22000 Hz
Érzékenység: 103 dB
Ellenállás: 16 Ohm
Extrák: Neodímium bevonatú mágneses, 3 pár fülbetéttel, Beépített távirányító, mikrofon
Csatlakozó típusa: 3,5 mm Jack

Jelenleg az emagon 2600 FT
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban