Sony MDR-XB50APL fülhallgató

Rengeteg fülhallgatót elpusztítottam az idők során: vagy megszakadt a kábel, vagy teljesen tönkrement - mindig volt valami. Mindemellett egyik sem szólt úgy, ahogy én szerettem volna, pedig nem olcsó kínai szarokat vettem eddig.
 Kb 1 éve elhatároztam, hogy rendelek egy ilyen Sony fülest, nem is volt annyira drága (jelenleg kb 8000 FT) Mérfödkőhöz értem: végre megtaláltam a kedvenc fülbedugós verziómat.

Ki merem jelenteni, hogy ilyen minőséget amit ez produkál, talán csak a 30000 FT felettiek nyújtanak. Basszusa káprázatos, viszont nem csak elektronikus zenékre jó! Tényleg bármilyen műfajt lehet hallgatni vele (nem torzít, legalábbis én nem érzékeltem)
Több színben is kapható: fehér, fekete, piros és kék.
Tartósság: strapabíró, 2 évig biztos símán kibírja. (aktív használat esetén)
A hátránya csak annyi, hogy eléggé kopik és mocskolódik a kábele. (valamit valamiért), Sajnos nincs hangerőszabályozó gomb.

Műszaki adatok:
Érzékenység: 106 dB
Frekvenciaátvitel: 4-24000 Hz
Hangerőszabályzó: nem
Impedancia: 16 Ω ohm
Membránátmérő: 12 mm
Nyitott/zárt: fülbedugható
Teljesítmény: 100 mW
Kapcsolódás: vezetékkel

Ajánlom: akiknek számít a basszus és a hangzás. (na meg a márka)

Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban