Music 007 ♫ Coldplay - All I Can Think About Is You ♫


Ez a klipp tegnap jelent meg Coldplay Hivatalos YouTube csatornáján. Egyszerű lyric videó, viszont a zene egy tünemény. 
Visszaemlékszem 2000 -es években mikor meghallottam a Shivers - t letaglalt. Akkoriban sokan nem ismerték őket, rádiókban sem adták (legalábbis Romániában), viszont én valahogy rájuk bukkantam.  Utánna jött a Yellow na meg a The Scientist - és már majdnem majdnem rajongó lettem, amikor is felcsendült 2003 -ban a Clocks. Amit ez a szám adott nekem akkoriban az leírhatatlan - beszereztem a Parachutes és a A Rush of Blood to the Head albumjukat, a HI - FI -men feszt ez szólt. Szerintem ez a két lemezük a legjobb - tökéletes első tracktől a végéig.
Aztán jött a X&Y(2005) ami rendben volt (kedvencem: Speed of sound) ,  Viva la Vida or Death and All His Friends (2008) - itt picit azt éreztem, hogy gyengült a zenekar, Mylo Xyloto (2011) - val azonban helyrehozta csalódottságomat. Jól sikerült album lett, rajta a Paradise számmal - amit naponta adtak a zenecsatornákon és a kereskedelmi rádiókon. Ez viszont már nem tetszett.
Örültem a sikerüknek, viszont ha egy számot már mindenhol hallok - lassan - lassan kezd idegesíteni. Ez lett a Magic -el is (2014), Adventure of a Lifetime (2015), és Hymn for the Weekend - el (2016).
Megpróbálom ezt félretenni és beletörődni, hogy Coldplay már nem rétegzene, hanem millióan hallgatják, ezért milliószor fogom hallani teraszokon, resztikben, strandon, rádiókon ha akarom ha nem. Végül is inkább ez menjen állandóan, mint Kis Grófo.
Na de: Ez az új dal All I Can Think About Is You - vissza a gyökerekhez ... :D Majdnem tiszta Clocks érzés. Szuper!

Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban