1. Legjobb iPhone (App Store) alkalmazások : Podcasts, B612, Shazam, Google Maps, Novation Launchpad

Két hónapja kaptam egy iPhone SE telefont - nagyon tetszik és valamennyire megértettem az alma fanatikusokat. Gördülékeny, szép és tele van az App Store praktikus és jól működő (optimalizáltabb mint Androidon) alkalmazásokkal.
E rövid idő alatt rengeteg appot próbálgattam, és gondoltam indítok egy újabb bejegyzés sorozatot...(Kedvenc Android Alkalmazásaim ajánlásaimat: valószínű félbehagyom, mert már csak nagyon ritkán nyúlok a másik telefonomhoz - viszont majd kiemelem azokat az appokat amelyek Androidon is elérhetőek)
... 5 kedvencet fogok mindig bemutatni - ajánlani. 
Jó Böngészést

1. Podcasts

Kezdeném azzal amelyiket a legtöbbet használok, nap mint nap. Őrült Podcast hallható vagyok - beszélgetős, zenés podcastok a kedvenceim.
PL:
Zene: Group Therapy (Above & Beyond), A State of Trance (Armin van Buuren), VONYC Sessions (Paul van Dyk), Techno Live Sets, Armada Podcast, Resident (Hernan Cattaneo), Deep House Cat, The Anjunadeep Edition, Drumcode (Adam Beyer), Last Night On Earth (Sasha), The Chillout Lounge Mix (Tim Angrave) ....
Beszélgetős: főként magyarokat hallgatok (egyre több aktív magyar nyelvű podcast van szerecsére)
Szín Folt Café, 20 perccel a jövőbe, Agyvihar, Filmbarátok Podcast, Párásító, Önkényes Mérvadó ....

Az alkalmazást nem kell külön letölteni, hiszen alapértelmezetten az iOS része.
Jól működik, szuper kinézet ... ajánlom.
Műsorokat le is lehet tölteni, ez hasznos funkció amikor utazol valahova (és nincs internetkapcsolat), vagy ha kevés a mobilneted. (letöltöd otthon Wi - Fi -ről)


Android: Nincs, de vannak alternatívák: pl - én a Pocket Castot használtam, ami annyira megtetszett, hogy meg is vettem.

2. B612

Hihetetlen sikeres lett egyből. 3 D Face tracking technológián alapul, hasonló az MSQRD és Snapchat alkalmazáshoz. (B612 - ban van a legtöbb opció) Érdemes letölteni: jókat lehet szórakozni rajta.

Letöltés App Store
Android (Google Play)

3. Shazam

Hasznos kis program: igaz én keveset szoktam használni, de van amikor intenzíven. (amikor mixekből nem jövök rá a zenék címeire) Lényege: hogy felismeri a zeneszámokat. Maga a cég már 1999 óta létezik, viszont csupán az elmúlt években lett ismert. (Android és App Storon -on való megjelenés következtében) Rengetegen használják.

Letöltés App Store
Android (Google Play)

4. Google Maps

Az egyik legfontosabb - kihagyhatatlan. Igaz az iPhone - on is van saját térkép app, dehát a Google Maps mindent felülmúl. Érdemes letölteni.

Letöltés App Store
Android (Google Play)

5. Novation Launchpad

1992 -ben alapították a Novation Digital Music Systems Ltd.céget, ami MIDI kontrollerekkel, analóg és virtuális szintetizátorokkal foglalatoskodik. Kifejlesztettek néhány jó kis alkalmazást is, amit közzétettek az App Store -ban is. Az egyik ilyen neves alkalmazás a Launchpad - szuper, könnyen kezelhető és szórakoztató. Aki szereti a zenét és magát a zenekészítést az próbálja ki. (nem profiknak van szánva, de egy házibulit simán lehet rendezni vele - tech house, drum and bass, dubstep, trance, breaks, hip-hop és house stílusok közül választhatunk)

Letöltés App Store
Android: NINCS
Címkék: , , , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban