Január 10


Eldöntöttem... újból nekivágok ennek a fránya blognak. Rég nem írtam, picit hiányzott. Jó lesz majd visszaolvasgatni a bejegyzéseket majd 50 évesen, javítgatni a hibákat és nevetni a primitív gondolkodásomon. Elsősorban ezért fogtam anno neki, másodsorban meg, hogy bővítsem az amúgy is csekély magyar blogok listáját. 
Január 10: születésnapom. 29 lettem és nagyon nem tetszik. Telnek az évek és rengeteg kérdés tombol ilyenkor a fejecskémben. Mit értem el eddig az életben? Hogyan tovább? Jó az amit csinálok? Hogyan tűntessem el a szarkalábakat a szemem alól? (na jó ez nem)  Ezek frusztrálnak ... és ha jobban belegondolok nem kéne ezen agyaljak. Élveznem kéne a napokat, a nyarat, a napsugarat, barátokat, szerelmemet, családomat stb. De be vagyok zárva: úgy érzem. Meg kell nyíljak és el kéne engedjem magam. Nem merem: mert akkor az nem én lennék.
Talán egyszer.. holnap vagy jövőre. Ki tudja?

Lapozzunk.
Az idén sem örülök a születésnapomnak. Ünnepeljem hogy telik az idő? Áh dehogy. Bennem van a hiba tudom, hiszen látom, ahogy évről - évre édesapám (ő is január 10 án született) ünnepel a közeli rokonokkal. Beszélgetnek, iszogatnak, esznek és kacarásznak. Ilyen kell lenni: élvezni a pillanatot.
Megpróbálom ezt korrigálni ... ezért bontok is ma egy palack bort, ünnepelni fogok (persze csak mértékkel)
Update: Jól sikerült a nap: kaptam sok - sok ajándékot, munkatársaktól és kedvesemtől. Lett egy elektromos borotvám, sok csokim, borom, pipám ... Munka után volt egy kis családi vacsora is. 
Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban