Far Cry Primal


Basszus, a haverem ajánlotta ezt a játékot és teljesen rákattantam. Pedig megfogadtam, hogy egy szaros számítógépes játék nem fog engem függővé tenni! 
Feltettem, elindítottam és megállt az idő.Visszarepített időszámításunk előtt 10000 - be, jöttek a mamutok és kezdődött a gyilkolászás. Grafika: nem a legtökéletesebb (Far Cry 4 -re épül), de maga a hangulata annyira megfogott, hogy nem néztem már a részleteket.
A legelején a legprimitívebb fegyvereket kapjuk meg: dárda és egy kis fos íj - és így is van rendjén, hiszen elég sok idő kellett az ősembereknek ahhoz, hogy felfejlesszék az eszközeiket. Itt is így van. Kb vagy 6 óra játszás után tudtam valamicskét fejleszteni rajtuk. Félve mentem az erdőbe nehogy megtámadjon egy farkas vagy egy hiéna. Minden logikus és elképesztően hangulatos. Van nappal és éjszaka. Éjjel kell ügyelni, mert főleg a farkasok nagyon aktívak és falkába verődnek. Tűzzel persze elrisztod őket, de nem mindegyik állatot. Pl a medve baszik rá.
A sztori lényege: hogy van 3 népcsoport (Közép - Európában játszódik): Udam (primitívek - és brutálisak: kéz nélküli hullákat is fogunk látni a játékban), Izila (fejletebb nép, jobb fegyverekkel és bázisokkal) és vagyunk mi: a Wenja törzs tagjai (felején primitívek, játék során viszont fejlődnünk kell - és nem csak magunkat, hanem a társainkat és lakóházainkat is upgradelni kell)


Ami még extra benne, hogy állatokat lehet szelidíteni: farkast, medvét, tigrist, hiénát ... Melletted fog menni és támad, ha arra utasítod. (ha megsérül, akkor megeteted és meggyógyul)
Idővel (fejleszteni kell - skill pontokkal) meg fel is ülhetsz rá mint egy lóra, így gyorsabban fedezheted fel a környező térképet.

És itt van a térkép:

kisebb mint a Far Cry 4 -nél, de azért is is van mit menni és felfedezni.
Röviden ennyi lenne. Ez most nem egy full ismertető (csomó mindent meg sem említettem: pl Vadász mód - V billentyű lenyomása, craftolási lehetőségek, stb) , hanem annyit szerettem volna ezzel közölni, hogy kurva jó játék lett. 

GÉPIGÉNY

MINIMUM GÉPIGÉNY:
Operációs rendszer: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 - 64bit
Processzor:  Intel Core i3-550 / AMD Phenom II X4 955 
Memória: 4 GB RAM
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB VRAM) / AMD Radeon HD 5770 (1GB VRAM) 
HDD: 20 GB

AJÁNLOTT GÉPIGÉNY:
Operációs rendszer: Windows 7 / Windows 8.1 / Windows 10 - 64bit
Processzor: Intel Core i7-2600K / AMD FX-8350
Memória: 8 GB RAM
Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 280X

Itt van egy komplexebb magyar leírás róla: https://www.gamekapocs.hu/cikk/2818/far_cry_primal_teszt

Tesztvideó Otherworld (magyar)


Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban