2016 Visszatekintés


Rég nem írtam. Eldöntöttem, ezentúl naponta lesz egy rövidebb - hosszabb bejegyzés. Tematikákon még gondolkozok: de lesz sok változás.
Eltelt a 2016, elröpült.
Sok minden történt velem ebben az évben. 
Kezdeném a munkával: aki nem tudná, jelenleg szállítmányozásban dolgozok, spedició. Az egész napom telefonálásokból , emailezgetésekből áll. Néha unalmas, de vannak napok amikor szétrobban a fejem. Ebben az évben odatettem magam: viszonylag jól teljesítettem: és ezért lett egy kis karácsonyi prémiumom is (majdnem 13 -dik fizetés) + egy iPhone SE munkatelefon (külön bejegyzés nemsokára) Fizetésemelés is volt tavasszal (ha jól emlékszem), ezért mondhatni oké minden. 

Párkapcsolat terén sem szenvedek hiányt, hiszen márciusban jöttem össze szerelmemmel, és persze jelenleg is együtt vagyunk.
Megszületett az unokahúgom: Nóémi. Isten Éltesse Sokáig!

A nyári szabadságot (ami 1 hét volt) Olaszországban töltöttük a nővéremnél. Nagyon jól éreztük magunkat. Elcsatangoltunk Genovába is: ami irtó jó volt. Hajókáztunk, vonatoztunk ettünk , ittunk sétálgattunk. Néhány képet be is illesztek... Mja Como -t is meglátogattuk.






Szabadság után pedig újból munka ... és karácsonyig meg sem álltunk. 
Téli szabadság is fergeteges volt. (Karácsonytól január 9 -ig) Szilvesztert Gyulán töltöttük a barátokkal (4 napot), fürödtünk is meg buliztunk ahogy szokás. Hazaérkezvén még elmentünk 1 napot a hegyekbe is ami csodálatos volt. (kép természetesen beillesztve)

Szilveszter:



Hegyekben: Cavnic, Romania





Biciklizés: egész évben tekertem a kilómétereket.... amit persze folytatok, csak jöjjön már a jó idő, Nem tudom elképzelni az életem bicikli nélkül. Sajnálom miatta a páromat, hiszen elég sok időt vesz el ez a hobby. (eddig megértő)
Zene: Chill Out Session Podcastom a múlt évben hallgatottságot tekintve megugrott. Ez annak tudható be: hogy elérhetővé tettem az iTunes - on is. Folytatás persze lesz... minden héten.
Blog: keveset írtam, de 2017 más lesz. Írok majd össze - vissza mindent: aztán akit érdekel elolvassa.

Amit kihagytam és amire bevallom büszke is vagyok kicsit: 2016 ban folyamatosan sportoltam és megváltoztattam az étrendemet: eredmény pedig 85 kilóról 57 kg -ig zuhant le a mérleg mutatója,
Hogyan is lehetséges ez? , nemsokára megírom egy külön bejegyzésben.

Amit nem tudtam elérni: olasz nyelv elsajátítása (középfok) - valahogy nem jutott rá idő. 
Jogosítvány megszerzése. (mind halogatom)

Következtetés: ahogy így belegondolok elég jó év volt ez: reméljük, hogy legalább egy ugyanilyet tartogat a 2017 is.
Meglátjuk!

Boldog Új Évet Mindenkinek!


Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban