Virtual DJ sistergés probléma

Aki szokott mixeket készíteni: annak nem kell bemutassam ezt a jó kis software -t. Jöhetnek a kommentek, hogy ,, te ezt a szart használod? ... ezen az amatőrök kevernek! ''
Lehetséges, viszont tény: hogy ennek van a legjobb kezelőfelülete ... pont mint egy Pioneer mixeren. Persze sokkal egyszerűbb, viszont rengeteg bővítési lehetőség áll rendelkezésünkre. A cég már nagy múltra tekint vissza (1996 -ban alapították), Carl Cox és Tiesto is használta egykoron. 
2010 és 2013 -ban megnyerte a legjobb DJ software titulust.
Személy szerint én nagyon kötődök hozzá, hiszen a mixelgetést a régi Atomix MP3 -as verzióval kezdtem. 2000 -ben 12 évesen éjjel - nappal ezt nyomattam. Azóta eltelt pár év, a verziószámok pedig csak gyarapodtak. Jelenleg a 8 - nál tartanak. Letölhető a honlapjukon a próbaverzió. 
Ha megtetszett, persze megveheted nem kevés összegért: 299 dollár!

Ennyit intróként.
Most pedig a címben szereplő dologra kínálok egy gyors megoldást.
Régen sokat küszködtem egy nagyon idegesítő problémával ... zenemixelés közben sistergéseket hallottam. (főleg amikor a Crossfader -el babráltam) Fórumokon utánnaolvastam a problémának és meg is kaptam a megoldást rá. Csupán egy kis audio drivert kell feltelepíteni: http://asio4all.com, Itt olvasható, hogy mi is ez valójában angolul: https://en.wikipedia.org/wiki/Audio_Stream_Input/Output)
Az exe futtatása után, viszont be kell állítani, jelen esetben a Virtual DJ -ben, hogy ezt a softwaret használja alapértelmezetten. 
Normál beállításnál így jelenik meg:

A Sound Carnál levő fület meg kell nyítni és kiválasztani az ASIO Drivert, ahogy a lenti képen is látható:

Adsz egy OK - t és kész is vagyunk. Lehetséges, hogy a Virtual DJ újraindítását is igényli.




Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban