Kedvenc Android Alkalmazásaim: 14. BBC iPlayer Radio

Régen engeteget hallgattam a BBC rádióit (sajnos időhiány miatt, mostanában egyre kevesebbszer hangolódom rá), főleg az 1 -es adót. Essential Mix - Pete Tong adása mai napig az egyik kedvencem. (Essential Selection is). Elég sokat kellett várni ... de végre megjelent Androidra is a BBC iPlayer -e, tök jól működik.
Az összes BBC -t élőben lehet hallgatni rajta + az összes műsoruknak a podcast adásai is fennt vannak (utolsó 2-3) - a letöltés is engedélyezve van.
Jól működik minden, leteszteltem - fagyást nem tapasztaltam. 


PRO:
- végre Androidon is!
- hamar meg lehet szokni a menüjét, gördülékeny, jól néz ki
- remek hangminőség 

CONTRA:
- szerintem nincs

ÉRTÉKELÉS
Olvasgattam a megjegyzéseket, sokaknak nem működik rendesen, ezért is osztályozták így le. Én viszont nem értem, nálam tökéletesen működik. Lehet, hogy android verziótól is függ ...

Hivatalos Honlap: http://www.bbc.co.uk/iplayer

Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban