Daniel Klein karóra


Fél éve úgy döntöttem, hogy ideje egy valamennyire jól kinéző karórát vegyek magamnak... Online: ha belegondolok már majdnem mindent csak neten rendelek, főleg elektronikai kütyüket és elektronikus cigihez kellékeket. Óra: rengeteg választék van az interneten, viszont nem mindegy milyen webshopból rendeled! Néhány jótanács:

- győződj meg arról, hogy a cég akitől rendeled megbízható
- weboldal kinézet (a letisztultság és a kínálat mennyisége a megbízhatóságát tükrözi)
- facebook oldala ha van olvass pár megyjegyzést
- érdemes elolvasni a megrendelési és házhozszállítási feltételeket is 
- ha lehetséeges ne fizess előre (majd ha megjött a csomag és ellenőrizted)

A millió + 1 kínálatból nehéz volt a  döntés. Elsőre gondoltam veszek egy Fossil órát, kiszemeltem:
FOSSIL CH2986 COACHMAN

Analizáltam a pénztárcám tartalmát és rájöttem, hogy érdemesebb lenne egy olcsóbb változatot keresni ...  végül a Daniel Klein márka mellett döntöttem, íme:
 kb 10000 forintba került. Tudni kell a márkáról: hogy tömegesen adják ki a különböző típusokat. Fashion karóra és jól is megy nekik, hiszen sokan vásárolják. Olcsók és jól néznek ki. Fél éve használom , eddig minden oké vele, csak a szíja egy nagy fos. 
Csomagolás:
Garancia: Általában 1 év

Tehát letesztelve ezért most már ajánlhatom mindenkinek.
 - Ha nem akarsz sok pénzt kiadni karórára
- és nem vagy felvágós típus
- nem érdekel a márka: azon az elven vagy, hogy nézzen ki valahogy és menjen rendesen...

Magyar webáruházak:
Én egy román oldalról rendeltem: http://www.rankine.ro


Címkék: , , ,

2 megjegyzés:

  1. Szia, hogyan sikerült romaniából rendelned? Magyarországra is szállítanak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat Romaniaban lakom :) de van az emagon
      https://www.emag.hu/ferfi-karorak/brand/daniel-klein

      Törlés

Keresés ebben a blogban