Liqua HP

Nemrég jelent meg a Liqua család legújabb terméke: a HP -k. És csodák csodája én is kipróbálhattam elég gyorsan: hiszen a városkánkban az egyik e-cigi bolt tulaja hozott kóstolónak. Meg is vettem az összes 4 ízt és uccu neki, hazafele. Sorrendbe szivogassuk elfele ... 

Első kedvencem: Frutti Velocity. Kurvára Frutti ... Szuper! Érződik rajta az ananász, narancs, banán meg mindig ami hawaii. Egy nagy 10 - es neki!
Második: Summer Drift. Nagyon Mangó: de nem csak. Éreztem én mást is benne ... egyedi ízkavalkád. 9 -es.
Harmadik: Sweet Accelerator. A leírások alapján sajttorta, kiwi,cseresznye, lime és áfonyával megbolondítva. Hát nemtudom, mit trutymoltak össze: de hogy valami tészta az biztos. Túl komplex - furcsa volt... egy idő után jött hogy hányjak tőle. 4-es!
Negyedik: Overdrive. karamel és gyümölcsök + dohány íz. Oáááj... ez nekem nem tetszett. Semmi extra ... dohány íz az uralkodó. 2-es!

Szóval a 4 cuccból - 2 ízlett, de az baromira. Ha fogják forgalmazni nagy kiszerelésben is (30 ml), akkor fogom venni. Csomagolás, Design: rendben van - nagyon kicsi (annyira, hogy kételkedem is, hogy 10 ml lenne, szerintem 6-7) a csepegtetője szuper ... és kb ennyi.
Örülök, hogy végre új ízek is jelennek meg: mert bevallom, már unom a régieket.
Mja és ezeket a HP liquideket erősebb elektronikus cigihez ajánlják. (több ohm, meg sub ohm) - jobban kihozza az ízeket.
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban