Madonna - Bitch I'm Madonna ft. Nicki Minaj

Nem követem a rádió slágereket - ezért nem is rádiózok, TV -zek és nem érdekel egyetlen Popsztár sem. Durva világot élünk - és ez a szenny az elmúlt években  megjelent zenékben is feltűnik.
Nicky Minaj és Miley Cyrus: biztos tehetségesek, viszont az amit művelnek engem annyira iritál, hogy szétrobban a fejem mikor meghallom őket. A tinik őket utánozzák - és ez nagy baj. Már mindenhol Minajokat és Cyrusokat látok a TV - ben és az utcán. És sajnos ez még csak a kezdet... 
Itt van pl: Madonna. Rákerestem most véletlenül, hogy lássam nem -e adott ki új számot (régebben hallgattam): és igen, múlt év nyarán adta ki ez a ... Bitch I'm Madonna számot Minaj - al.... és borzalmas!

Mi a szarért akarja ezeket utánozni? Mindig a divat után ment - és eddig jól is állt neki, viszont ami ebben a klippben és a számban van - az azért már túlzás.
Értelmetlen valami, amit nem fogok fel... de most komolyan.
És most hallottam ezt a számot először, ... elég is volt.
Új klippjei közül: Ghosttown, Living For Love és Girl Gone Wild még elmegy...
..de ez a Nicky Minaj-os maszlag sziven ütött.
Itt van a honlapja: http://madonna.com
meg Facebook.
Amúgy meg 57 éves.
UI: Azért ahogy a klipp elején a 7 év körüli kislányok tátogják, hogy ők rossz kurvák : nem semmi.
Címkék: ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban