Kedvenc Android Alkalmazásaim: 5. Clash of Clans

Beszarok! - kb 1 hónapja, gondoltam kipróbálom, hogy mi a fenének mind reklámozzák annyit ezt a fostalicska játékot. Feltettem - tiszta dependens lettem. Egy újabb marhaság, amivel az időt lehet pazarolni. Online megy minden: építessz várat meg katonácskákat, többiek megtámadhatnak (persze te is támadhatsz) meg kapsz különböző trófeákat stb. Pénz itt az Úr meg az Elixír. ( na meg a zöld gyémánt - ami a legértékesebb, de nem feltétlen kell pénzt kiadj rá, hiszen pár rönköt vagy fát kivágsz, és lassan lassan összegyűl)
Lényeg a lényeg: eddig nem volt olyan nap, hogy ne indítsam el ezt a szart. Mi a titka? Az, hogy tényleg jó játék - ha elkezded, fejlődni akarsz, ezért folytatni fogod. A másik dolog: nem kell egész nap ezen lógjál, mert nem érdemes. Én pl: naponta benézek, viszont csak 1-1 percre. (na jó van amikor szépítgetem a birodalmam)
Mja és megjegyzem rendkívül sikeres ez a játék, olyannyira, hogy maga Liam Neeson is reklámozta a TV -ben. 

Értékelés
Jelenleg: közel 22 millióan osztályozták, látszik is a diagrammon, hogy ezek aztán nem viccelnek! 
Persze App Storon is fennt van - de azt már nem linkelem be.
Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban