Itt van a Netflix!

Tegnap, azaz január 6 -án a Netflix teret hódított... Kína, Észak - Kórea és Szíria kivételével mindenhol elérhetővé vállt. Azonnal felléptem az oldalára http://netflix.com és regisztráltattam magamat. Banki és személyi adatok kitöltése után, elkezdtem nézegetni a kínálatot.
Szomorúan tapasztaltam, hogy elég kevés a választék. Többre vártam, dehát még be kell induljon ...
Sorozatokat, amelyek jelenleg elérhetőek:
Orange is the new Black, Marcos, Making a Murderer, Breaking Bad, Jessica Jones, Arrow, Dardevil, Blacklist, Pablo Escobar, Marco Polo, Suits, That 70 s Show, Better Call Saul, Dexter, Hannibal, Weeds, Under the Dome, Sense 8, Elementary, Spartacus, The Fall, Skins, Continuum, Ray Donovan, Derek stb
Sorozatokban eddig oké-nak tűnik, de rengeteg még nem elérhető.
Filmek: kevés a választék
(Kb 400 film - beleértve a meséket és a dokumentumfilmeket is)
Thrillerek:

Dráma:

Vígjátékok:

Akció:

Horror (legkevesebb ebben a szekcióban van):

Sci-fi:

Dokumentum:

... stb ...
A kínálatot napról - napra fogják bővíteni, úgyhogy szerintem nem kell aggódni: jó lesz ez.

Díja
3 havi díj közül lehet választani

A legolcsóbb a 8 eurós: 1 képernyőn nézhető normál minőségben.
Második: 10 eurós (ezt választottam) - 2 képernyőn nézhető + HD minőség
Harmadik opció pedig a 12 eurós változat: 4 képernyőn lehet nézni (különböző tartalmakat) Ultra HD felbontásban.
Elsó hónap ingyenes - (regisztráláskor még nem von le pénzt - majd csak a 30-dik nap után)
Vélemény: örülök, hogy végre mi is használhatjuk. Persze szerintem sokan még mindig azt fogják hangoztatni (egy jó darabig), hogy mire fizessek 10 eurót filmekért, ha torrentről letölhetem ingyen. 
Válaszom pedig csak annyi: mert a netflix az nem illegális, és legalább valamivel te is támogatod a filmipart. (2 mozijegy ára)
Viszont eddig úgy tűnik, hogy a HBO GO még mindig jobb (olcsóbb és több a tartalom), de ha Amerikát veszem alapul - ez nemsokára meg fog változni,
Tartalom nézése: eddig semmi probléma nem adódott, mobiltelefonon is (le kell tölteni a netflix alkalmazást) kitűnően működik. Alulírások és szinkronok: a magyart még egy darabig felejtsük el - de aki angolul szokta nézni a filmeket, annak ez nem jelent problémát.

Hogy miért regisztrálj? - Mert kényelmesebb és praktikusabb ily módon a tartalom fogyasztás + legális!




Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban