eBay Vásárlások 2.


El is felejtettem, hogy régebben indítottam egy ebay-es témát. Itt az idő, hogy folytassam.
20 terméket rendeltem eddig az ebay-ről, (mindegyik megérkezett szerencsésen) és többségükkel meg is vagyok/voltam elégedve. Van ami nagyon hamar megérkezett (1-2 hét) - függ az eladótól és a helységtől. Amit nem szeretek: a postán mindig sor volt - volt olyan, hogy fél órákat kellett várjak. Nem szólnék semmit, ha nyugdíjas lennék. Viszont Kedd és Csütörtökön 9:00 - 12:00 óra között lehet felvenni a csomagot a postán - munkaidőben.... és nagyon lassúak. A végén már kurva életeztem ott nekik, hogy én is kell menjek munkába! Schnelle , Schnelle anyukám! 
Na de kezdjük is a termékmegjelenítéseket... 
Posztonként kb 5 -öt fogok bemutatni - kezdjük az elsővel.

1. 2x 5 LED Flash Light Bicycle Motorcycle Car Bike Tyre Tire Wheel Valve Lamp TR
Első rendelésem volt és 1.57 $ - ba került mindenestől. (mindkettő, szállítás ingyenes) Olcsó húsnak híg a leve: működött egy darabig, aztán már csak pislákolt. Gagyi kínai cucc. 
Biciklimre vettem - 1 napig használtam. Viszont vettem egy ehhez hasonló szettet - ami már tökéletesen működik. (következő bejegyzésben látható lesz)

2. Universal Foldable mobile phone stander holder for smartphone & tablet PC Hot
Rengeteg hasonló stander van az ebay-en. Én ezt a verziót szemeltem ki. Igaz egy kicsit gyenge anyagból készítették el, de ennek ellenére még bírja a gyűrődést. Naponta használom: mobilon mikor filmezek vagy zenét hallgatok (otthon), ha youtubozok - stb. Praktikus, hiszen összecsukható és bárhova magaddal hurcolhatod. Hogy legyen alapon: rendeltem is belőle 3 -at!
Egyik a munkahelyemen van, másik itthon, harmadikat pedig eltettem: ha véletlenül cserélni kell majd valamelyiket. Ára: 1.51 $  / db. Ennyit megér.

3. Fun Robot Micro USB To USB 2.0 OTG Adapter Converter For Android Phone Tablet TR
A másik akizicióm: az egy kis pinyuri OTG csatlakozó. Mobiltelefonomra rácsatlakoztatom vele az egeret és a billentyűzetet és máris egy kis számítógéppé válik. Csak ritkán használom, de jó hogy legyen egy ilyen kis kütyü. 1 db 70 cent-be került. Ennyiért még egy Orbit rágót sem lehet venni ...

4. Luxury Aluminium Metal Bumper Case + PC Acrylic Back Cover For Huawei Honor 4X
Sajnos erről nem tudok most saját képet csinálni, mert ellöktem a picsába. Használtam vagy 1 hónapig, (amíg nem jött le egy másik védő tok a telefonomra) alig vártam, hogy szétaprítsam. Nem illeszkedett rendesen a telefonra. Lityegett - lötyögött rajta. 5 dolláromat papálta meg. 

5. Men Women Adjustable Golf Hip-hop Sports Summer Baseball Caps Sun Hat Snapback
Vettem egy sapkát is. Biciklizéskor fogom használni, mert néha mikor hosszabb a hajam, a szél össze - vissza rendezi a fürtjeimet. Elég jó a minősége ... és nem is volt olyan drága. (6 $ összesen, a vámkezelési költséggel)


Címkék: , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban