Windows Phone legjobb alkalmazások

1 évig használtam Windows Phone - t (mondjuk még most is: mert a táblagépem Windows-os) - kínlódtam vele: hiszen rengeteg aplikáció még nem készült el (vagy nem is fog elkészülni) rá.
Egyetlen egy dolog miatt ajánlom az ilyen rendszerekkel ellátott készülékeket: viszonylag gyorsabb és kevesebb erőforrást zabál, mint mondjuk egy Android. Meg: könnyen kezelhető - vannak a csempék és csak rá kell kattintani - annyi. (átlátható, jól kigondolt rendszer) Viszont az aplikációk területén nagyon le van maradva. Viszont van néhány program (kiemelem: NÉHÁNY) amelyik jó és rendesen lehet használni. Ezeket fogom most ebben a bejegyzésben felsorakoztatni.
(megjegyzem: rengeteg szar aplikáció van rajta: amelyek nem csinálnak semmit - értelmetlenek)
Következzen az általam jónak titulált appok sorozata.
(nem toplista)
1. Endomondo

Aki szokott sportolni - az használ fitness appokat. Rengeteg van... azonban én megtaláltam a Nokiámon a legjobbat! Endomondo - letisztult, reklám nélküli (csupán az ő szoftverét reklámozza a lenti sávban) és jól működik. Rengeteget használtam - és hiányozni is fog,  azért, mert Androidon nekem már nem tetszik. Tele van reklámokkal (amit nem értek meg) - és nem is annyira átlátható mint Windows Phone -on. Fizetni meg nem fogok érte - mert már elvette a kedvemet. Ha így folytatja az Endomondo - lassan csődöt mondhat. Sajnálom, mert tényleg nagyon kifejlett és sokat tudó applikáció.

2. Facebook

A második legtöbbet használt dolog volt a Windows Phonos múltamban. A Microsoftnak sikerült optimalizálni a Facebookot - igazán stabil volt, nem akadozott és még az akkut is kímélte. (persze nem azt mondom , hogy Android és Apple alatt nem futna jól - de a Windows Phonos verzió, még a gyengébb telefonokon is megfelelően működött, ami nagy pozitívum)

3. Messenger

Ugye nemrégiben a Facebook különválasztotta a funkcióit - mert mindenki rinyált, hogy húúú de lassú, húúú de szar, mikor optimalizálják már stb. És így most vagy 4 dolgot kell letöltsünk ahhoz, hogy egy komplett facebookot tudjunk kezelni. Közöttük van a Messenger is - az Üzenetküldő applikációja - amit hamar meg is szoktam (és szerintem nemcsak én). Windows Phone alatt (és mindegyiknél) jól fut - nem tapasztaltam akadozást.

4. Spotify

Ez használtam volna a legtöbbet ... ha engedné a Spotify, hogy fizessek neki. De nem, Romániában még nem elérhető (szerencsére Magyarországon igen) - és ezért nem is használtam, csak próbaszinten.
Tehát kedves Stopify: kérlek igyekezzél már: hogy Romániában is tudjanak a felhasználók trükkök nélkül (IP megváltoztatásával ki lehet küszöbölni) fizetni neked! Tegyed magad globálissá: tudom nehéz, de a többi hasonló streaming zeneszolgáltatásnak sikerült!

5. Team Viewer Touch

Amiért a munkám miatt, sokszor el kellett érjem az irodai számítógépemet, ezért állandó használatban volt ez az alkalmazás is. Jól működött, nem volt vele gond.

6. TuneIn Radio

Sokat használtam még: ezt a sikeres online rádió alkalmazást is: a TuneIn -t. Windows Phone alatt egy kicsit butácska, de az alapvető funkciókat el lehet érni benne. Persze még lehet letölteni egyéb hasonló applikációt is: de szerintem a TuneIn - t készítették el a legjobban.

7. UC Browser

Rengeteg gagyi böngésző van a Microsoft Store -ban. Elég sokat ki is próbáltam, de csupán a UC Browser -t lehetett használni valamire. A többi tele van reklámokkal - lassú és alig működik. Persze nem feltétlen kell letölteni egyet sem, hiszen az Internet Explorer elég jól működik a telefonokon és táblagépeken.

8. Tubecast

Mobilon mindenki szokott Youtubozni (már alap) - rengeteg hasonló appot kipróbáltam anno a windowsos telefonomon - és mindegyik hihetetlen gáz volt, tele reklámokkal, akadozásokkal és millió optimalizálási hibákkal. És egyszeriből megjelent (kb fél éve) a Microsoft Store - ban egy Tubecast nevezetű dolog ... le is töltöttem azon nyomban, reménykedve hogy na ez hátha már bevállik. És igen: tökéletes, problémamentes aplikációt készítettek Windows alá. (Androidon nem találtam, ezért szerintem csak a Microsoft termékein érhető el) Rengeteg beállítási lehetőség - szép kezelőfelület - egyszóval tökéletes. A többi Windows Phonos Youtube appokat le se töltsd! - nem érdemes, helyette Tubecast - és meglátod, szeretni fogod. És mennyire hiányzik ez nekem most Android alatt! 

9. Skype

Skype ide vagy oda - szükséges minden telefonra, hiszen egy globális alkalmazás, program. Még mindig jó - és persze bármilyen platformon elérhető... Amiért a Skype már a Microsoft tulajdonában van ... ciki lett volna épp Windows Phonon kihagyni. Megjegyzem hogy eleinte brutál szar volt - de mostanra már jól kezelhető Windows Phonon is. (nagyon hasonlít a Messenger aplikációra)

10. OneDrive

A Microsoft felhőszolgáltatását is ajánlom ... hiszen nagyon szépen beépül ...és autómatikusan feltölti a képeidet a OneDrive fiókodba. Jelenleg 15 GB ingyenes tárhelyet biztosít. (bőven elegendő a fényképeknek és videóknak)

11. Here Maps

Nem hagyhatom ki - ezt a remek ingyenes navigációs applikációt sem. Here Maps a Nokia fejleszti - mindegyik készüléken ingyenesen elérhető! Kipróbáltam és eléggé pontos, egyszerű kezelőfelület valamint ami ennél is fontosabb: offline üzemmódban is működik. (persze le kell tölteni előbb a térképeket - kb 1 ország 200 MB körül mozog)
Feltétlen telepítsd és persze ajánlom Android alá is. (megjelent már mindenre)

12. WhatsApp & Viber

Két különböző applikáció - van aki egyiken, van aki másikon van fennt. Én nem vagyok egyiken sem rajta, feleslegesnek tartom, hiszen - a facebook is elég nekem: mire kell millió app -ot feltenni, ha ugyanazt tudja. Azonban kipróbáltam mindkettőt - és Windows Phone alatt szépen muzsikálnak. 

13. Shazam / SoundHoound

Nagy népszerűségnek örvendenek a zenefelismerő appok is - amelyek már mindegyik platformon elérhetőek. Windows Phonon is jól működik mindkettő... szerencsére.
Hogy melyik a jobb? Shazam híresebb, de SoundHound talán jobban működik.
Ki lehet próbálni mindkettőt.

14. Twitter

Twittere is van a Windows Phone -nak, igaz egy kicsit bugyuta ... és elég kevés beállítási lehetőség van benne... de legalább működik.

15. Duolingo

Nemrég jelent meg ez az alkalmazás - előszőr persze iOS -re és Androidra. Nagyon jó nyelvtanuló alkalmazás - tetszik benne, hogy interaktív és gyors - nincsenek benne reklámok, és rengeteg lecke elérhető benne. De komolyan: ennél jobb talán nincs is jelenleg az Applikációk piacán.
(angol, német, francia, spanyol, olasz, orosz .... rengeteg nyelvet megtanulhatsz vele - de persze kell kitartás is hozzá)

16. Office Lens

Nagyon jó - kamera scannelő alkalmazás. Érdemes kipróbálni - már aki szokott ilyen dolgokat csinálni a telefonjával.

17. Camera360 Sight

Úgy hírdeti magát, hogy a legjobb Windows Phone kamera alkalmazás... kipróbáltam és tényleg. 

18. My Notes

Minden telefonon  szükségeltetik egy valamilyen jegyzetelős program. A My Notes talán az egyik legjobb - reklámok nélküli gyors programocska ez: elégséges funkciókkal. 
Mindenképp tedd fel.

19. Voice Recorder Pro+

Hangrögzítő appokban eléggé nélkülöz a Microsoft Store - vannak ugyan, de egytől egyig használhatatlanok. Talán a Voice Recorder Pro + és a The Sound Recorder -t lehet használni valamire. Kéne már egy kicsit jobban odafigyelni arra, hogy miket tesznek közzé - mert ahogy már említettem rengeteg felesleges, rossz alkalmazással tömték tele a boltjukat.

20. Wikipedia

A Wikipedia alkalmazás még beletartozik a ,,jobbak'' kategóriájába. Letisztult, reklámmentes és jól optimalizált. Azonban kevés beállítási lehetőséggel...

21. Evernote

Windowsra is megjelent az Evernote - jól működik, azonban nagyon minimalista - eléggé leegyszerűsítették a funkcióit.
Mindegy - jobb mint a semmi.

22. Audiocloud

Aki szokott zenét hallgatni (ki nem?) a mobilon - ezt feltétlen telepítse: talán az egyetlen valamire való lejátszó, és Soundcloud zeneletöltő alkalmazás. (ingyenes mixeket)
Szép felület - és viszonylag gyors is.
(de persze Androidon van jobb ennél)

23. Deezer

Spotify -hoz hasonló streeming szolgáltatás. Kipróbáltam - ingyenes verzió tele van reklámokkal (kibírhatatlan), viszont ha előfizetsz, akkor már jól kezelhető. Én inkább Spotify párti vagyok.... Deezeren előtérbe helyezik a mai nagy slágereket - amiket én nemnagyon kedvelek.
Mintha azt akarná - hogy te is azt hallgasd mint a többi millió felhasználó. Hagyja már, hogy én keressem ki magamnak és én rendezzem el a kedvenc zenéimet! (a kutyafáját)

24. Sleep

Nem tudsz aludni? - Itt van egy neked való alkalmazás. Sokan szeretik - én inkább olvasok elalvás előtt és meg van oldva a probléma. De persze van aki rászorul az ilyen típusú alkalmazásokra...

25. Advanced English Dictionary Free

Nélkülözhetetlen azok számára, akik napi szinten használják az angol nyelvet. Érdemes letölteni.

26. Sequencer

Ami még nagyon megtetszett az a Sequencer nevezetű zenekészítő alkalmazás. Persze nem lehet egy komplett zenét készíteni rajta: de szórakozásból megéri feltenni.
Én például órák hosszat elvoltam vele.

27. Rdio

Rdio is elérhető már... én nem használom, aki igen: töltse le.

28. DubStep Pad

Jó sokat elszórakoztam rajta. Jó kis Skrillex nótákat állítottam elő ... 

29. GoPro

A GoPro -sok se keseredjenek el - mert Windows Phone alatt is megjelent nemrég ez az aplikáció.
(csak ahogy olvasom, nem mindegyik GoPro -val működik együtt tökéletesen)

30. Note Plus

Akinek nem vállt be a My Notes alkalmazás - itt van még egy jó kis jegyzetelős applikáció - egy kicsit letisztultabb és gyorsabb.

31. Poki for Pocket

Na ezt nem próbáltam még ki: épp most fedeztem fel a Store -t böngészve. Jónak Tűnik.

32. I Love English

Egy újabb remek alkalmazás azoknak akik nyelvet tanulnak. Igaz, hogy ez csak angolul tanítgat - de remekül. (cikkeket felolvas és fordít) Tökéletes azoknak is, akik gyakorolni és bővíteni szeretnék az angol tudásukat.

33. BBC English

Hasonló (vagyis majdnem egy és ugyanaz) alkalmazás a BBC English is.

34 AIDA64

Aki nem elégszik meg a beépített rendszerfelismerő szoftverrel ... az töltse le az AIDA 64 -et: ez aztán mindent kimutat.

35. RADYO

A TuneIn online rádió streeming alternatív alkalmazása. Jól működik mindkettő... Talán a TuneIn egy kicsit szebb kezelőfelülettel rendelkezik,

36. RT News English

Itt olvastam a külföldi híreket ... kompex (visszanézhető adások is vannak, meg élő közvetítés is) és jól áttekinthető kezelőfelület. Ajánlom mindenkinek.

37. Tucan Reader


Ebook olvasók tekintetében, a Windows Phone elég gyatra: csupán a Tucan Reader (csak PDF könyveket olvasóknak még megemlíteném az Adobe Reader -t) emelkedik ki a sok használhatatlan olvasók közül.
Letöltés

38. Zedge


Én nem használom: inkább magam szoktam letölteni csengőhangjaimat (zeneszerkesztőkkel szépen megvágom) és képernyővédőimet... Azonban sokan használják és ezért meg kell, hogy említsem: hogy Windows Phone - on is működik - rendesen.
Letöltés

39. 9Gag


Minden telefononra rá lehet már tenni - jó kis kikapcsolódás: ajánlott az angol nyelv.
Letöltés

40. CCPlayer


Csupán ezzel az egy applikációval tudtam alulírást megjeleníteni... Nagyon gyenge a kínálat. Negatívum: hogy van benne reklám - és elég amatőr a felülete - de a célnak megfelelő.
Letöltés

41. Runtastic


Aki valamilyen sportot űz ... az ismeri ezeket a fitness appokat. (legyen az: endomondo, runkeeper vagy runtastic) Mindegy melyiket választod - elfogadhatóan mérik a km -ket, csupán a kezelőfelütben különböznek. Én mindegyiket használtam - régebben Runtasticot szerettem, azután runkeeper, legútóbb meg Endomondón méricskéltem.
Runtastic Windows Phone - on rendben van, csak sok a reklám - ajánlom inkább az Endomondot.
Letöltés

42. Google Maps


Majdnem kihagytam - természetesen előre van telepítve a Google Maps is!
Letöltés - alapértelmezett program

43. i Podcast


Aki podcastokat szokott hallgatni a mobilján - annak nem ajánlom a Windows Phone - t. Nincs egy egy rendes app sem hozzá. Csupán az i Podcast-ot lehet használni valamire - megjegyzem: inkább angol nyelvű műsorokra lehet rákeresni. Egyetlen pozitívum: hogy a Windows Phone -ban be van építve egy Podcast funkció is. (talán egy kicsivel jobb, mint az i Podcast)
Letöltés

44. Perfect Music


A Windows Phone -ra nem tölthető le egyetlen rendes zenelejátszó app sem. Komolyan: kipróbáltam az összeset - és csupán ez a Perfect Music jó valamire. (ez sem tökéletes)
És amiért én napi szinten hallgatok zenét - sokat nélkülöztem. (rá voltam kényszerülve, hogy az mp3 lejátszómat használjam)
Letöltés

45. ScrobbleMe


Aki last.fm felhasználó - az letöltheti a Scrobblert is.. csupán az a kérdés, hogy milyen zenelejátszóval hallgatod majd a zenét... Talán a beépített még jó valamire.
Letöltés

A fent felsorolt applikációkat tudom csak ajánlani.(nem mindegyik tökéletes, de legalább lehet használni) Kevés jó app van a Microsoft boltjában - reménykedjünk, hogy a Windows 10 jobb lesz...
Hogy meglegyen az 50 - itt van 5 jó kis játék is.
Szerencsére ebben a kategóriában elég jól áll a Windows Phone.

46. Despicable Me: Minion Rush


Jól fut, még a gyengébb készülékeken is. (én 520 -as Nokián próbáltam: nem akadozott)
Letöltés

47. Sonic Dash


Windows-on is elérhető a Sonic játék - el lehet vele lenni.
Letöltés

48. Dream League Soccer


Foci rajongóknak : egy jó grafikával megáldott játék.
(szerintem jelenleg a legjobb a kategóriában)
Letöltés

49. Bring Me Home


Ezt ajánlom, hogy tölts le: jó kis játék!
Letöltés

50. Six-Guns


Hát ez : egy profi játék!
Letöltés

... és még van rengeteg, ami jó és rendesen működik. PL: Crossy RoadTiny TroopersShadow Fight 2 for WindowsAsphalt 8: AirborneHill Climb RacingGT Racing 2: The Real Car ExperienceMicrosoft Mahjong ....

... ha kihagytam valamit, előre elnézést kérek ...
Megjegyzésben várom a kiegészítéseket.


Címkék: , , ,

1 megjegyzés:

  1. Azt javaslom https://www.penpaland.com nyelvcsere alapú weboldal
    Android:http://app.appsgeyser.com/Penpaland

    VálaszTörlés

Keresés ebben a blogban