OKF - Aloe Vera King

Ma megint bicikliztem este 10 óráig - tekervén hazafele, gondoltam beugrok a közelemben lévő benzinkútra, hogy vegyek egy jó hideg teát. Szépen köszönök a hölgyikének: ,,Buna Seara'' , megyek a hűtőhöz és nézegetem a kínálatot. Egyszer csak kiszúrja a szemem egy zöld dobozos valami ... Mondom én magamban ... ,, Hé hát te ilyet még nem ittál! Mi a rák ez? - Aloe Vera ital? Há nooormális? '' Na ki is veszem szépen a hűtőből, megyek fizetni. Hölgyike kérdi: ,, csak ennyi? Nem kérek még egy Mars csokit? - vagy valamit mellé ''  Mondom nem: csak ezt a dobozos löttyöt kérem, köszönöm szépen. La revedere.

Nekilódulok ... leteszem a biciklit és felkoslatok a szobámba. Na olvassuk el mit tartalmaz.
Hát be is szartam azon nyomban: Gyártó - World Trade Center, Samsung Dong, Gangnam -gu, Seoul, Korea. Mi a rák? Na mindegy haladok tovább. Második dolog amit el szoktam olvasni: kalóriatartalom. 100 ml - 35 Kcal. Na egy 10 Kcal kevesebb, mint a  Kóla. Tűrhető.
Összetevők: Víz, Aloe Vera organikus por, Aloe Vera rost, organikus cukor, Aloe Vera aroma, méz vagy 4 kémiai elem + szőlő aroma.
Bontsuk meg, ha már megvettem ...
Kinyitom, semmi pukkanás... tehát nicht szénsav. Kitöltöm a pohárba, tiszta fehér ... szóval nincs színezék. Oké: belekortyolok - és felkiáltok: azt aaaa.... 
Ez igen szőlő íz... friss, zamatos - még ilyen természetes ízzel nem találkoztam üdítőitalban. Aloe Vera -t nem éreztem: de ha már ráírták: biztos hogy van benne.
A dobozán még rajta van: hogy megnyert 4 díjat: Golden Europe Award, ITQI Superior Taste Award, Monde Selection Award és Beverage Innovation 2012 döntőse volt. 
Én eddig nagyon elkerültem ezt az OKF - et, (szégyenlem, de most hallottam előszőr erről a márkáról) de az is lehet, hogy csak most kezdték el forgalmazni Romániában.
Na örülök, mert legalább lesz valami jó is a piacon. 
És viszonylag jó ára is volt. Benzinkútban egy dobozos Coca Coca 2.5 lej (180 FT), ez meg volt 3.3 lej (240 FT).  Biztos még fogok venni - nagyon ízlik.
Magyar Honlapot nem találtam, de helyette itt van a kóreai meg a román.

Itt van még néhány fotó:



Jónak szerintem ez sem jó: hiszen nem 100 % natúr, de azért szerintem messze egészségesebb, mint a Cola, Fanta ... meg társai.
Rákeresve a neten: találtam egy ilyet: http://aloe-vera-ital.biofitness.hu , viszont ez 4000 FT / 1 liter.
Hát azért nem olcsó mulatság: bio ide vagy oda ... háááát. Minimálbérből elbiózhatom az egészet - veszek minden második nap 1 üveggel és el is ment az egész pénz. Rosszul van ez kitalálva. 
Végezetül Házipatika:

Mire jó az aloe vera?

KÜLSŐLEG (gél) -horzsolások -csípések -zúzódások -akné -napégés -gyulladt pattanások -herpesz -bõrgomba -égési sebek -vágott sebek -mûtéti hegek -ízületi gyulladás -fekélyek -aranyér -körömágy-gyulladás -lábgombásodás -ekcéma -bõrpír (pl. pelenkakiütés a csecsemõknél) -fagyások -terhességi csíkok -narancsbõr (cellulitisz) -idõskori foltok kezelésére BELSŐLEG (ital) -általános immunerősítő -hatékonyan veszi fel a harcot a vírusok, gombák és baktériumok ellen -segíti a máj méregtelenítését -csökkenti a magas cukorszintet -csökkenti a káros koleszterin szintjét a vérben -gyulladáscsökkentő -eltávolítja a sérült sejteket -gátolja a rákos daganatok fejlődését -lúgosít -vérnyomás csökkentő hatású -gyógyítja az emésztőszerveket -tisztítja és védi a vesét -szív erősítő hatású Ha adalékanyagoktól mentes Aloe vera italt szeretnénk inni, akkor mixeljük házilag! Az alábbi videóban bemutatjuk, hogyan lesz egy levélből egy pohár ital. Hozzávalók: -1 citromkarika -1 frissen vágott aloe vera levél -3 jégkocka (A nyári hónapokban) -Ízesítésre használható GYÖMBÉR is! (forrás: http://tudnodkell.info/aloe-vera-gyogyital-keszitese)



Címkék: , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban