eGo Five e-liquidek (utántöltő folyadék)

Az egyik online ecigis boltban megjelentek az eGo Five liquidek. Hát rendeltem is néhányat (pontosabban 2 epret és 2 almást) Nem volt drága ... 10 ml: kb 500 FT.
(román weboldalon)
Meg is jött másnap a cucc... és csak ámultam - bámultam. Ilyen szép kiszereléssel még nem találkoztam. Teljesen le volt fóliázva. Felbontottam: szép kis dobozka, információkkal. Benne a kis üveg, mellette útmutató, meg valami reklám logócska. (ragasztható)
Felnyitottam mint egy őrült, hogy na ezt már én azonnal ki is próbálom. csepegtetője tökéletes!
És ... a varázs elillant. 
Minden volt, csak eper meg alma nem. Inkább poshadt alma. Az eper egy kicsit furcsa volt ... mindegy gondoltam ... Meghallni nem fogok tőle, mert azért csak le volt tesztelve , mert utánnanéztem. Épp csak az aromát nem találták el rendesen. Eleinte gondoltam kipróbálom a többi aromájukat is: Tabac Doux , Tabac Corsé és Menthe... de inkább tartózkodok tőle.
Nem volt épp nagyon szar (találkoztam én már szappan ízűvel is - Hangseng: azonnali kidobás lett a vége) - de másra vártam. Amúgy meg minden franciáúl van rajta. Angol semmi...
Gondolom ott árúsítják inkább... csak a román webshop (ugye román - francia barátság) valahogy szert tett az árúsítási engedélyre.
Itt van a honlapja is.
Talán a többi aroma jobb , de ezt már nemtudom igazolni.
Inkább hagyom a kipróbálását másvalakire...
Címkék: , , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban